Foto bij Chapter 3

Samantha en Justin zijn na hun ontmoeting op het festival, hele goede vrienden geworden en ondanks dat Justin beroemder word en het dus drukker krijgt, spreken ze nog vaak met elkaar af. Samantha gaat vaak mee naar een concert, als die tenminste in de buurt is. Er komt nu een tijdsprong. Justin is 17 en het meisje is 16. Het is vandaag haar verjaardag.

Samantha POV:
Ik word wakker gemaakt door mijn ouders en mijn zus. Mijn vader gooit mijn gordijnen open en dan beginnen ze keihard 'Happy Birthday' te zingen. Ik grinnik even en kruip dan helemaal onder de dekens. Laat me nog slapen, het is volgens mij nog best wel vroeg. Maar blijkbaar mag ik niet meer slapen want mijn moeder trekt de dekens van me af. 'Word wakker slaapkop! Het is je verjaardag.' Lacht ze als ze uitgezongen is. 'Ja je Sweet Sixteen!' Grijnst mijn zus en ik kom langzaam overeind. Mijn blik blijft hangen op mijn klok. Hm, het is nu half elf. Dat is niet zo vroeg, dan ik dacht. Ze geven me allemaal een knuffel. 'Ga je omkleden, dan krijg je beneden je cadeau.' Glimlacht mijn vader en ik knik. Als ze allemaal mijn kamer uit zijn, sta ik op en loop naar mijn kleding kast. Ik werp even een blik naar buiten. Het ziet er zonnig uit. Ik pak een legging en een leuk fleurig jurkje. Ik neem het mee naar de badkamer en kleed me om. Ik borstel mijn haren en breng het een beetje in model doormiddel van haarlak. Daarna doe ik wat mascara op en een licht streepje oogpotlood. Als laatste poets ik mijn tanden en loop terug naar mijn slaapkamer. Ik pak mijn donkergrijze pumps uit de kast en doe deze aan. Ook doe ik nog een leuke ketting om. Even kijk ik in de spiegel en ik pak mijn mobiel van mijn nachtkastje. Ik heb een berichtje van Justin en open hem met een glimlach. -Happy Birthday <3! xxJustin.- Ik stuur hem een smsje terug waarin ik hem bedank en al snel heb ik antwoord. -No problemo! Ik kom straks wel langs (; xx-. Ik lach even en loop dan naar beneden toe. Ik leg mijn mobiel beneden op de tafel neer en ga zitten. Ik voel twee handen voor mijn ogen. 'Mam!' Lach ik en ze helpt me om te gaan staan. 'Lieverd, je verrassing staat buiten.' Ze grinnikt zachtjes en houd haar handen voor mijn ogen. Ze neemt me mee naar buiten en samen met mijn vader en zus telt ze af. Bij één haalt ze haar handen voor mijn ogen vandaan. 'Is die voor mij?' Vraag ik verbaasd en ze knikt. 'Wauw, die is te gek!' Er staat een supermooie en donkerpaarse auto voor de deur. Want ja ik heb twee weken geleden, mijn rijbewijs gehaalt! Glimlachend pak ik de sleutels van mijn vader aan en open de auto. Ik ga achter het stuur zitten en grijns breed. 'Hij is echt vet!' Ik grijns breed. Ik stap weer uit de auto en doe de deuren op slot. Dan geef ik mijn vader, moeder en zus allemaal een dikke knuffel. 'Echt heel erg bedankt.' Glimlach ik en dan gaan we weer naar binnen toe. Net als we naar de achtertuin willen gaan om koffie te gaan drinken, gaat de bel. 'Ik ga wel!' Roep ik met een glimlach op mijn gezicht. De rest gaat alvast naar buiten en ik open de voordeur. 'Justin!' Roep ik vrolijk en ik houd de deur verder open zodat hij naar binnen kan komen. Als hij binnen is, sluit ik de deur achter hem. We lopen de woonkamer in en Justin geeft me een hele dikke knuffel en drie kussen. 'Gefeliciteerd!' Zegt hij met een glimlach. Ik knuffel hem even terug. 'Dankje, leuk dat je langskomt.' 'Natuurlijk kom ik langs, je bent mijn beste vriendin.' Glimlacht hij terwijl hij een klein doosje uit zijn broekzak haalt. Er zit er een fleurig gekleurd papiertje om heen. 'Hier, voor je verjaardag.' Justin drukt het in mijn handen en glimlacht. Ik ga op de bank zitten en bekijk het doosje. Wat zou erin zitten? 'Pak nou maar uit.' Lacht Justin en hij gaat naast me zitten. Met een brede glimlach op mijn gezicht pak ik het kleine doosje uit. Als het papier er om weg is, lijkt het alsof het een sieraden doosje is. Ik open het doosje en mijn mond valt open. Er zit een prachtige ketting in met een hartje eraan en met daarin een klein diamantje. Ik kijk opzij naar Justin en geef hem een dikke knuffel en een kus op zijn wang. 'Dankje!' Het is echt geweldig mooi!'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen