Het verhaal gaat verder

Zwijnestijn


Het team onderzoekt de crime scene verder. Terwijl Loena en Duckey in een diepe discussie zitten over de onthoofde hoedenmaker " Iedereen weet dat je niemand terug tot leven kan wekken en daarna zijn hoofd terug aan plakken met lijm!" riep duckey uit. Loena werd knal rood JAWEL zei ze. Toen haalde het blonde meisje haar toverstok uit en lijm." Let maar zeer goed op!" Er ging een zeer speelse blink in haar ogen. HOPSIPIS KANARIES !na ze de woorden had uitgespoken opende het hoofd van haar vriend zijn. Nu nog een meetje lijm, ze pakte de lijm en smeerde het zijn hoofd. "Zo het licht is terug aan." lachte hij. Iedereen staarde verstijfd naar de hoedenmaker. Op dat moment vond Gibbs een plukje haar of vacht op de grond. McGee! Waar zit Abby? op dit moment op haar kamer i De Lekke Ketel. zei McGeek. Gibbs toonde hem de haren en zei hem dat hij de haren naar Abby moest brengen. McGeek gaf een korte knik en ging weg. McGee was net terug toen hij telefoon kreeg. Hoedenmaker! Ja ja ik weet dat dat mijn naam is lacht de maffe clown. Zou u mee willen komen naar het bureau we moeten u nog een paar vragen stellen. zei DINozzo. Nee, ik kan niet ik moet naar het konijn en Alice. Ze wachten op mij en de Thee word koud. zei hij kijkend naar zijn zakhorloge. En Tony DINozzo stond hem met open mond aan te kijken. piep piep piep de GSM van McGee ging af.

Gibbs, dat was Abby. Ze geeft de haren onder zocht en ze zijn van Quil Ateara een jongen uit La Push in Forks en ze vroeg ook of we de groetjes wilden doen aan Alice Cullen haar half-zus....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen