Chapter 011
Whoopwhoop, ik snap dat het heel verwarrend is maar aan het eind word het wel duidelijk.
Awh wat i lost one abo! ;o
what did i do wrong?
Ik word langzaam aan wakker en knipper met mijn ogen.
Ik ga even zitten en zie een meisje in de hoek van een kamer zitten.
Wacht wat doe ik hier? Deze kamer komt me bekent voor, maar toch ook weer niet. Ik bewonder haar even en sta dan op.
Dat heeft ze door en ze kijkt recht in mijn ogen ; wauw die van haar zijn mooi bruin. Who are you?' vroeg ik 'I'm Lauren' antwoordde ze.
Wauw Lauren, you're beautiful. Ik kijk haar nog steeds verbaasd aan terwijl ik in haar ogen staar zeg ik; 'Why are you here'? Ik zie haar denken ; zou ze dit expres hebben gedaan? Is ze een gestoorde fan?
'Well, I don't know , We're stuck in this room you know, I even tried to break out but it doesn't work' zegt ze.
Ja defenitly she's a crazy pschyco fan, 'So we're stuck in here? That's not possible, you're simply too weak hoonde ik'
If you don't believe me , why don't you try huh?' kaatste ze terug.
Ohgod, ik had haar volgens mij behoorlijk pissig gemaakt met mijn opmerking. Hah, i will, i bet i can free us out of here' zei ik terug.
'Okay, try it' zei ze terug. Ik hoorde dat ze haar lach inprobeerde te houden. Ze dacht dat het niet ging lukken dat ik het ook niet kon.
Ik liep er naar toe en probeerde hem open te maken, ik frummelde even en begon er op een gegeven moment zelfs aan te hangen. Ik hoorde hoe Lauren haar lach in hield. Maar volgens mij hield ze het op een gegeven moment niet meer en proestte ze het uit. Ik moest toegeven het zag er vast grappig uit, maar op dat moment vond ik even niks grappig. Want ik had geen eten, drinken en kleding ofzo. WE'RE STUCK, I WANT TO GET OUT OF HERE, I NEED MY FOOD' riep ik hysterisch. Toen begon ze te lachen.
Haar lach was zo melodieus echt gewoon breath-taking. Ik keek naar haar en ze knikte opzij en daar was het. Een hele grote berg eten!
Ik liep er naar toe en pakte 2 zakken. Lauren keek me met grote ogen aan. Wacht wist ze dan niet dat ik van eten hield? Zou ze toch geen fan zijn? Ze stond ook op en pakte een zak dropjes. Ze vroeg om mijn naam en ik zei; 'Niall, Niall Horan' Ik zie haar verbaasd kijken en dan zegt ze; 'Wait what? weren't you one of One Direction'? vroeg ze verbaasd 'Yeah ahaha that's right' zei ik.
'Ah my little sister loves you; vertelde ze me. Okeoke , dus ze was echt geen fan of ze zei maar dat haar kleine zusje dat is.
'Okayokay' zei ik nogal afstandelijk. Shit waarom doe ik dat nou weer?
Ik vroeg me af of ik moest vragen of ze geen gestoorde fan was.
Oke ik doe het gewoon. 'Are you sure, you aren't just a crazy fan and you locked us up in here? vroeg ik argwanend. Het kwam er argwanender uit dan ik bedoelde. Ik zag haar mond vertrekken en voelde me meteen schuldig dat ik het had gevraagd. Ze keek me boos aan en ik weet zeker dat als blikken konden doden dat ik al dood was geweest. 'Wait WHAT?' 'I mean dude ; i don't even know you, i'm not a fan of One Direction, never was and I don't like you and i'm not a fan of you either' riep ze boos.
Oh god ik wist dat ik me er niks van aan moest trekken maar toch.
Ik werd pissed en waarom? Ik weet het niet, ze is het meest bijzondere meisje dat ik ooit heb ontmoet. 'Well, you know what, forget it' zei ik boos. Ik pakte nog wat eten en liep weg naar de andere deur.
Volgens mij zat daar een badkamer niet dat ik weet; maar deze plek komt me echt heel bekend voor. Ik sloeg de deur dicht en hoorde hoe haar adem schokte.
Reageer (3)
Lovin' it!!
1 decennium geledenSNELVERDER<33
'Xxx
Ohhooo!!
1 decennium geledenSnel verder!!!
Love it!!
X.
snel verder!!<3
1 decennium geleden