Foto bij Hoofdstuk 6

Echt bedankt voor al die leuke reacties!!
Ik hou van m'n lieve lezertjes!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Teal

    Ga snel verder!! :D

    1 decennium geleden
  • Histoire

    Oee ja ze moet zwanger zijn:Y)
    Niet verdwenen of dood of zo
    Dat zou erg zijn voor Snape dat met die posters is al erg genoeg voor hem best erg dat hij het niet weet van Louisa

    1 decennium geleden
  • singaxx

    Ik denk net als Kuikentje dat Gabriella zwanger is :) snel verder mnisschien zeg je wel wat het is in de volgende hoofdstuk ^-^
    Wat zielig voor d'r komt haar vader opeens binnen ik zou van binnen flippen hahaha


    Iel allemaal beestje hahahhahhaaa mijn moeder zou dan hoog waarschijnlijk gillend de auto aan de kant gezet, zo snel mogelijk en dan gaat ze buiten heel hard gillen hahahhaa. Eigenlijk weet ik dat wel zeker. Ze word namelijk gek vban insecten kriebel beestjes en muisen/ratten en slangen. En dat is eigenlijk wel geniaal. Want iedereen was weg van huis behalve iken toen had ik een erge gemene grap uitgehaald ik belde een vriendin op die zo'n slang heeft. Echt een schatje (H) de slang heet T.J. Vernoemd naar haar vader en moeder. Haar vader heet Theodor en de moeder Johanna. Maar ach.. Ik had mijn vriendin dus op gebeld en uiteindelijk is ze naar mijn huis gekomen met die slang haahahaa.. Ik sms me moeder. mam, ik heb geweldig nieuws!! Ik heb een slang gekocht!! Het is een hij en hij was erg goedkoop. Ik zal goed voor hem zorgen ze werd volgens mij erg gek toen ze die sms las ze belde me meteen op en zei 'wat heb je een slang gekocht. Je maakt een grapje toch??.' Ik zeg gewoon heel serieus 'nee mam het is geen grap.' Ze werd echt gek aan de telefoon. Ze kwam zo snel mogelijk naar huis. Toen ik de auto de straat in zag komen had mijn vriendin zich verstopt in de kast. Ik wist al helemaal hoe ik het ging spelen. Ik was wel blij dat mijn moeder altijd te bang was om naar T.J. Te komen kijken, anders was het nooit gelukt. Noukja.. Mijnmoeder kwam histerisch de kamer binnen. Ze zag zo'n kooi achtig iets staan(ben vergeten hoe dat heet xD) ze werd helemaal gek toen ze die slang zag. Ze zei allemaal dingen van. Die slang blijft hier niet. Het was geniaal. Ik deed echt heeklveel moeite om niet te lachen. Maar dat was voor niest gewweest want mijn vriendin begon te lachen in de kast. Mijjn moeder ons vragen aan kijken toen ze de kast open deed. Volgens mij was ze HEEL even die slang vergeten. Oeps word een erge lange reactie hahaha. Ik vertel het wat korten nu. Mijn moeder werd gek, ze keek ons vragend aan. Wij hebben haar de waarheid uiteindelijk maar verteld. Ze moest er toen zelf ook om lachen gewoon weg geniaal vond ze de grap. Maar ik moest beloven het nooit weer te doen. Maar ik blijf er bij dat ik een slang als huisdier wil :( hahaha nou snel verder I love your story(H)

    1 decennium geleden
  • FiliaDeorum

    Ik let op d dilemma details (die ik meestal over het hoofd zie)

    Wat is er met Gabriella?? Is ze dood? Gewond? ZWANGER?!?!?!?!

    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • katl1

    Verder!!!
    En wat is er met Gabrielle?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen