Voor ze “ One Thing “ begonnen te spelen , wou Harry nog even iets zeggen .”Uhm..i gotta do something.” Begon hij , hij pakte zijn gsm en belde iemand . Op hetzelfde moment ging mijn gsm af Harry belde . Ik nam op . “hallo met suzanne” zei ik aarzelend . “ hi , it’s Harry , i really liked last night . and i think i saw you again , with that meet&greet” Zei Harry een beetje verlegen . “That’s right , but you dind’t said anything to me.” “I know but i wasn’t sure if it was you , but i hoped it was you ! But could you do one thing for me?” zei Harry terwijl iedereen hem aanstaarde , niemand wist precies wat er gebeurde. “ yeah sure , everything.” . Harry riep me op het podium , een spot volgde met tot op het podium . “ Ze begonnen One Thing the zingen , ik keek Harry vragend aan , hij lachte alleen maar naar me . De momenten dat hij moest zingen keek hij me recht in de ogen en ik in de zijnen , “You got That One Thing “ hij keek me recht in de ogen , en ik voelde zijn lippen op de mijn . Het was het meest romantische dat ik ooit had meegemaakt!
Het liedje was gedaan , ik mocht backstage wachten , in de kamer van One Direction . ik vroeg aan een van hun bodyguards of Lore ook naar hier mocht komen , dat deed hij meteen en Lore kwam ook , ik vroeg haar om me te knijpen . ik kon het echt niet geloven !!! Harry had me toch herkend en me op het podium voor duizende mensen gekust , zeker en vast de beste dag van men leven. Het concert was gedaan , de jongens kwamen de kamer binnen , harry kwam naast mij zitten . Ik voelde zijn warme lichaam tegen me aan , “hi” zei Harry tegen me “hi” Zei ik . “So…is that the girl you could’t stop talking about?” Vroeg Louis plagend . “ Shut up” Zei harry tegen Louis . “ Louis’s right , he was talking ‘bout you the whole time!” zei Zayn random . “so..you’ve been thinking about me ? “ zei ik spottend . “Well…maybe a little bit.” Zei Harry blozend .” a little bit?” Zei Louis lachend . ik begon spontaan te blozen . “ maybe we could go th another room , where we are alone?” Vroeg Harry me . “ yeah , sure “ . ik zei tegen lore dat we even weg gingen en we verlieten de kamer.
Terwijl we door de gangen liepen kwam Harry naast me lopen en pakte men hand vast , en hij lachte naar me . ten we in de kamer aankwamen gingen we op de zetel zitten en Harry begon te vertellen “ i really like you , you know . and i’m sorry about what happen with the meet&greet . i really wanted to , but i was to shy . i know it sounds weird , cause i only know you for a day or 2 , but i think I am in love with you “ Toen ik dat hoorde werd ik dolgelukkig , het enige wat ik nog kon zeggen was “ I love you to!” meer moest er niet gezegd worden . Weer voelde ik zijn lippen op de mijne . Het voelde geweldig! De hele avond hadden we nog gepraat en gekust . Na een tijd zijn we terug naar de andere gegaan en we hebben nog een superleuke avond beleefd . s’avond hebben harry&Louis ons naar huis gebracht , ik vanachter op Harry’s Vespa , en Lore in de auto van Louis . De volgende dag moesten we al terug naar huis ☹ Harry en de rest van de groep kwamen ons uitzwaaien en ik gaf Harry nog een afscheidskus , we hadden afgesproken dat we elke vakantie naar elkaar gingen komen ! “bye , I’m gonna miss youi” Waren de laatste woorden die ik Harry nog hoorde zeggen , we stapte het vliegtuig in en vertrokken terug naar België.

Reageer (2)

  • miekemaaiii

    aub gaa door ik wordt zot ;)
    <3

    1 decennium geleden
  • miekemaaiii

    snel verder aub :) het is super goed! :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen