Foto bij Hoofdstuk 2

“OMG , you are Harry Styles ?!” , “Yes , I am , I am so sorry about your sweater , I’ll buy you a new on recht voor mij . “Uhm, no that’s not necessary”Ookal had ik nu geen cadeau voor Lore , ik had harry styles gezien en er tegen gesproken , niets of niemand kon mijn dag nog verpesten. “What’s your name?” Vroeg Harry met zijn onweerstaanbare stem aan mij. “Uhm , m-m-my na-name is Suzanne.”Ik was zo nerveus dat ik amper kon”That’s such a pretty name ! “ “Th-th-thank y-you”. Waarom moest ik zo stotteren? “Don’t be so shy, let me give you a ride” zo’n verzoek kon ik natuurlijk niet afwijzen ! Ik volgden hem tot we aankwamen aan zijn rode vespa , hier had ik alleen maar van kunnen dromen . En nu werd het werkelijkheid! Ik kon het echt niet geloven! “Where do you live?” “I don’t live in the UK , i live in Belgium , but I’m staying at the Hilton hotel at trafalgar square.” “Ooh , like that . I really love Belgium ! oke , drive to there takes like 10 minutes.”
Harry stopte niet met praten , niet dat ik dat erg vond , hij toonden me heel Londen en gaf uitleg bij alles waar we voorbij kwamen . Toen we bij het hotel aankwamen , zette hij zijn brommer vast en daar stonden we dan voor het hotel , wel een beetje gênant eigenlijk . “I know we only met each other for just a copple of minutes , but I really think you are an interesting girl”. Ik begon spontaan te blozen. “Thank you , I also like you a lot.” Harry gaf mij nog zijn telefoon nummer en ik de mijne . en hij gaf me een kus op de wang . “bye , I’m gonna miss you” zei Harry nog en hij vertrok op zijn vespa.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen