Foto bij Deel 002

‘Maandag 9 september’

Ik schrik me eigen rot als iemand me aantikt, ik kijk recht in het gezicht van de jongen die ik leuk vind! Wat moet hij nou weer van mijn? Meteen vraagt hij aan mijn of alles goed met mijn gaat, snel heb ik me antwoord al bedacht, gaat jou dat wat aan?! Ik doe wel erg bitchy tegen hem, nou en lekker boeiend! Hij trekt zijn wenkbrauw omhoog en bekijkt mijn nog eens goed en zet dan een brede grijns op zijn gezicht, oh my god wat heeft hij?! Ik vind gewoon dat hij me moet laten gaan, waar bemoeit hij zich wel niet mee, mijn probleem toch als ik niet oplet. Wie zich er mee mag bemoeien is me beste vriendin, en verder niemand! ‘Ik wil helemaal niet verliefd worden op z’n jongen, wat moet ik met hem? Ik zucht enorm diep zodat hij het hoort, uiteindelijk vertrekt hij terug naar zijn plaats en gaat verder met zijn werk, en soms kijkt hij snel achterom, wat word je daar gek van! He eindelijk, de les is voorbij, weg uit dit saaie leslokaal op naar de roosters om te kijken wat ik nu moet gaan doen,weg van hem!

Oh my god! Waarom hebben we nu 3 tussenuren? Ik zucht en loop samen met mijn beste vriendin naar de aula, er zit niemand, zijn wij samen met ze 2 in de aula, nooit? Waar is iedereen gebleven van onze klas? Iedereen is weg? ‘Samen met mijn vriendin kijk ik rond in de aula, opeens komt onze hele klas aangelopen, wat is dit raar eerst niemand en nu op eens iedereen. Hmm ik sta er gewoon niet bij stil en plof op de bank neer. Wat ga ik in deze 3uur doen? Hem maar een beetje aangapen? Nee dat ga ik dus niet doen, wat moet hij wel niet van mijn denken? Ik wil niet verliefd worden, dat wil ik gewoon niet!

Opeens uit het niets schuiven de 2 jongens uit onze klas bij ons aan tafel. Ho wacht even gaat er door mijn hoofd, het is die jongen waar ik elke seconde naar kijk, hij zit gewoon samen met zijn broertje aan tafel!! Mijn hart gaat als een gek te keer. Ik weet niks van hun!! Opeens verschijnt er een hand voor mijn gezicht , de jongen met het wilde haar stelt zich voor : ik ben Bill , zegt hij met een vriendelijke toon, en dit is Tom en wijst naar de jongen naast hem. Hmm interessant denk ik bij me eigen, nou dan zal ik m'n eigen ook maar voorstellen. Ik ben Charlene en dit is mijn beste vriendin Jayden.Pfff, eindelijk zijn die 3 saaie tussen uren om. Op naar de les Gym, nee vandaag geen gewone gym, maar een dansles! Heerlijk mezelf even uit kunnen leven, dansen is mijn ding!!

Reageer (3)

  • Mikrokosmos

    verder ;d

    1 decennium geleden
  • LadyPunk

    wouw egt leukk :)

    1 decennium geleden
  • XhumAnLIENx

    Yeah, i like!! Snel verder gaan!!xD(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen