Chapter 13
“Sorry we’re I mean I’m late. We were in a park and we forgot the time. Well actually we didn’t, but ugh never mind.” Ik lachtte zachtjes, omdat toen Harry nog niet uitgesproken was Niall hem al om zijn nek vloog. “Harry, don’t do this ever again to us. We were so worried. You didn’t pick up your phone and we had no clue where you could be” riep Niall overstuur. De andere jongens mengde zich ook in de knuffel. “Harry, did you cry?” vroeg Liam bezorgd en hij liet hem voorzichtig los. Harry keek angstig achterom. Ik pakte zijn hand vast en kneep er zachtjes in. “Yes, Liam, I did. But I’ll tell you tonight why.” Liam keek hem even doordringend aan en knikte daarna. Harry wendde zich weer tot mij. “Can you come tonight? I’ll probably need you.” Ik knikte. “I’ll pick you up when the meeting is finished. So you can eat at our place ok?” “Okay, room 538. I’ll see you then. Gosh, my mother must be worried as hell. When I told you I would spend the day with you she wasn’t really there with her thoughts and the battery from my phone is dead so she couldn’t reach me.” Niall barste in lachen uit. “Nialler that is not funny”, riep ik quasiboos uit, maar ik barste 5 seconde later ook in lachen uit. “Bye guys.” Ik gaf Harry nog een kus op zijn wang en liep weg. “Jane! I also want a kiss!” hoorde ik Louis nog roepen. Ik draaide me om en stak mijn tong uit. Op naar de hel.
“Jane Allison Marie Peterson! Waar ben jij in godsnaam geweest de hele dag. Ik was zo bezorgd. Je naam je mobiel niet op en er lag ook geen briefje!” Ja, zoals ik al voorspeld had, mijn moeder was woedend en vreselijk bezorgd. “Mam, ik heb je vanochtend verteld waar ik heenging. Je zei zelf dat het goed was.” “Echt? Waar was je dan?” “Ja mam echt. En ik was met One Direction mee winkelen.” “Jane het moet nu toch echt een keer stoppen.” Ik slaakte een diepte zucht. Ik pakte haar hand en sleurde haar mee naar de lift. Ik drukte op nummer 8. “Jane wat gaan we doen?” vroeg ze me. Ik antwoordde niet. Ik pakte haar arm weer vast en klopte op de rechter deur en deed hem open. “Mum meet One Direction. Guys this is my mum. Geloof je me nu wel?” “Jane..” “Cutie, I still have your bags. I was still carrying them when the fans came.. So here are your bags.” Zayn kwam met een grote grijns op me afgelopen en gaf me de tassen. “Can I also have a kiss? Please?” Ik grinnikte en gaf hem een kus op z’n wang. “Thank you Zayn.” “Ej, why can’t I have a kiss?” zei Louis terwijl hij een pruillipje trok. Ik haalde m’n schouders op. “Kom je mam, dan gaan we weer. See ya later guys.”
Sorry, ik zal vanaf nu niet meer zo heel veel gaan schrijven, omdat ik weer naar school moet en echt even mijn best moet gaan doen en mijn toetsweek komt er aan. Ik zal proberen zo snel mogelijk weer een hoofdstukje of meer te schrijven.
Reageer (3)
Verder!!! <3 Love It^^
1 decennium geledenVerder <3
1 decennium geledenHet maakt niet uit dat je niet zoveel zal schrijven, daar heb ik zelf ook altijd veel last van. Weeral fantastisch geschreven en stiekem ben ik ontzettend benieuwd naar de reactie van haar moeder, hehe. Snel verder, alsjeblieft. <3
1 decennium geleden