Foto bij Part 2

Bedankt voor de reacties en abo's! (:

Het was een jongen met bruin haar en hij droeg een streepjes shirt. Hij zag er wel leuk uit. “Hi, you must be Kirsten! I’m Louis, your new housemate.” zei de jongen opgewekt. Er kwam nog een jongen aanlopen. Deze jongen had bruine krullen en hij droeg een blazer. Ook hij zag er leuk uit en hij had een schattige glimlach. “Heeey! I’m Harry, your other new housemate!” zei hij. Harry kwam me ook bekend voor, ik zal er misschien later wel achter komen waardoor. Paul nam afscheid en ging er vandoor. Ik stond nog steeds voor de deur, totdat Louis mij naar binnen trok, terwijl hij zei “Come, I’ll show you your room.” En tegen Harry zei hij “Harry, can you please take her suitcase to her room?” Met een zucht pakte Harry mijn koffer op. We kwamen in een grote kamer. “Wow, it’s really nice and big here.” zei ik. “This is the living room.” zie Louis. Toen liepen we verder we kwamen bij een slaapkamer. “So this is your room, what do you think?” zei Louis. “It’s amazing, I didn’t expect such a big room!” “Okay, great! We’ll give you some time alone, so you can unpack your bagage.” Harry zette mijn koffer neer en ze liepen allebei weg. Ik keek nog steeds een beetje verbaasd rond. De kamer was echt super groot. Ik pakte snel al mijn spullen uit en ging even op bed liggen om uit te rusten. Er werd op de deur geklopt. “Yeah?” “It’s Harry, can I come in?” “Yes, of course.” Ik ging overeind zitten en zag Harry binnenkomen. Hij kwam naast me zitten. “So do you like your room?” “Yes, it’s really big!” Ik zag Harry naar de cosmogirl kijken, die op het nachtkasje lag. “Are you a fan of us?” vroeg hij. Ik keek hem niet begrijpend aan. “What?” “Because you have that magazine over there with us on the front.” Nu snapte ik eindelijk waarom ze mij zo bekend voor kwamen, het waren Louis and Harry van One Direction. “Oh, now I get why you looked so familar to me. But no, I’m not a fan. The cosmogirl is just my favourite magazine..” “Oh okay, do you want to watch Love Actually with me tonight? Louis is going to his girlfriend, Eleanor.” “Yeah sure, sounds fun to me!” Louis kwam om de hoek kijken en zei dat die er vandoor ging. We wensten hem beiden veel plezier en toen waren we weer alleen.

Reageer (2)

  • AcceptYou

    Nice.

    1 decennium geleden
  • SUUNDAY

    echt super leuk! snel verder :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen