Emmarry en Nammely hoofdstuk 2
Ik zit in de auto naast Emma. Ze heeft nog geen seconde gezwegen over Harry. Ik begrijp het wel, maar ik kan alleen aan Niall denken. Ik krijg het er nog steeds warm van als ik denk aan de manier waarop hij naar mij keek! Bijna had ik hem gewoon op de mond gekust. Waarom heb ik dat niet gewoon gedaan? Na vandaag zie ik hem toch nooit meer terug. Kon ik de tijd maar terugdraaien. Toen hij me nog geen uur geleden een afscheidsknuffel gaf, voelde ik iets wat ik nog nooit gevoeld heb. Dat gevoel heb ik nog steeds. “Luister je wel?” Emma kijkt me vragend aan. “Het spijt me, maar ik zit de hele tijd met Niall in mijn hoofd. Ik denk dat ik verliefd ben! Mijn hart breekt als ik eraan denk dat ik hem nooit meer ga zien. We hebben zoveel geluk gehad met die meet & greet, die kans krijgen we nooit meer. Misschien komt hij zelfs nooit meer naar België!” het voelt alsof ik er nu ineens alles uitsmijt. “Het spijt me, Emmely. Vertel eens over Niall. Ik kwebbel hier de hele tijd over Harry, nu is het jouw beurt!” Emma wacht op mijn antwoord. “Wel, vanaf het eerste moment dat ik hem zag, voelde ik de vlinders in mijn buik opkomen. Naar het einde van de avond bleven die vlinders zich vermenigvuldigen. Ik weet niet wat ik moet doen, Emma! Nooit zal ik hem nog zien! Op het podium keek hij enkel naar mij. Hij gaf me het gevoel dat ik echt speciaal ben. Nog nooit heeft iemand me dit gevoel gegeven. Ik zweef gewoon op roze wolkjes!” ik straal helemaal als ik terug denk aan die momenten. “Emmely, ik heb je nog nooit zo gezien. Je hebt het goed te pakken!” Emma trekt een geheimzinnig gezicht. “Wat ben je van plan?” ik vertouw haar niet als ze zo kijkt. “Dat zul je wel zien!” ondertussen zijn we thuis aangekomen. “Kom morgen zodra je wakker bent naar me toe!” alweer die geheimzinnige blik. “Ga je me nu nog zegge waarom?” ik kan er niet meer tegen! “Dat zeg ik morgen wel als je bij mij bent! Slaapwel! Droom maar over Niall!” dat zal niet zo moeilijk zijn! “Oké dan, tot morgen!” het huis is lekker warm als ik binnen kom. Onmiddellijk ga ik naar mijn kamer. Als ik in mijn bed lig probeer ik uit te vinden wat Emma voor mij in petto heeft, maar mijn gedachten gaan al snel terug naar Niall. Wat zou hij nu doen? Zou hij ook aan mij denken? Tegen de tijd dat ik eindelijk in slaap val is het al half drie. Emma zal mij niet te vroeg moeten verwachten. Zoals elke nacht droom ik over Niall. Vanacht neemt hij het haar dat aan mijn gezicht kleeft en doet het achter mijn oor. Daarna kust hij me zachtjes op mijn wang. Zijn lippen voelen zo zacht aan. Zo zien ze er toch uit. Voelde ik nu maar echt een kus op mijn wang. Of op mijn voorhoofd, op mijn neus, of... of op mijn mond. Opeens schiet ik wakker. Ik kijk op mijn wekker. Oh nee, het is al 12 uur. Snel schiet ik in mijn kleren. Mijn fiets staat in het tuinhuis. Ik spring erop en fiets zo snel mogelijk naar Emma. De deur vliegt open, nog voor ik aangebeld heb. “Eindelijk, je bent er! Waar bleef je zo lang? Een beetje te veel over Niall gepiekerd gisteren? Wel, ik heb de perfecte oplossing. Je weet dat ik het nummer van Harry heb, he? Gisteren heb ik gesmst en we hebben volgende week afgesproken. Na hun concert in Nederland komt hij even naar hier!” ik snap het niet. “Wat heb ik hiermee te maken?” Moet ze me daarvoor helemaal naar hier laten komen? Om me te zeggen dat Harry haar een bezoekje komt brengen, terwijl mijn hart in duizend stukjes is? “Wacht nu even, dat was nog niet alles. Harry komt niet alleen! Niall wil meekomen omdat hij jou wilt zien!” zei ze dat nu echt? Niall komt speciaal naar hier omdat hij míj wil zien? “Zei hij dat echt? Wow, ik kan het niet geloven! Bedankt, Emma!” ik geef mijn vriendin een dikke knuffel. Dat ze dit allemaal voor mij heeft gedaan! “Oké Emmely, laat me nu maar los. Wij gaan shoppen! Een nieuw kleedje, schoenen en make-up voor volgende week. Ze komen zaterdag om zeventien uur.” dan al? We moeten onmiddellijk vertrekken! Wat ga ik aandoen? Wat moet ik zeggen als ik hem terug zie? Ik ben nu al zenuwachtig! “Kom, laten we vertrekken!” samen fietsen we naar de stad. Als eerste gaan we naar de H&M. Daar vind ik een super mooi rood kleedje, maar we besluiten eerst nog eens naar de andere winkels te kijken. We gaan binnen in de C&A, de New Yorker, Cool Cat,... Uiteindelijk ga ik toch voor het rood kleedje. Het komt tot een beetje boven mijn knie. Aan de bovenkant en onderkant is er zwart kant. We kopen nog een paar zwarte stilleto's en daarmee is mijn outfit compleet. Emma kiest voor een skinny jeans en een lange rode t-shirt met print erop. Ze ziet er fantastisch uit, zoals altijd. Thuis terug aangekomen, plannen we nog de hele avond onze date. We gaan hun meenemen naar het park om te picknicken in het kaarslicht. Het wordt gewoon perfect! Omdat het zo laat geworden is, blijft Emma slapen. Als we wakker worden is het ondertussen al maandag. Nog zes dagen en ik zie Niall eindelijk terug! Weer krijg ik kriebels in mijn buik. Vandaag beslissen Emma en ik wat we gaan klaarmaken voor de picknick. Het gaat een koude schotel met wat brood en fruit worden. We maken een lijst met dingen die nog moeten gebeuren want het moet een dag zijn om nooit meer te vergeten! De dagen die daarop volgen vliegen voorbij. Het is vrijdagavond en ik sta bij Emma op de stoep. Deze keer kom ik bij haar slapen. Allebei zijn we zo zenuwachtig! Tot drie uur liggen we te babbelen over de grote dag. Omdat het zo laat was staan we pas om half één op. Snel verpakken we alles en stoppen het in de picknickmand. Daarna rijden we naar mijn huis om onze kleren aan te trekken. We checken alles nog even en vertrekken naar het park. Zoals bij het concert zijn we veel te vroeg, maar alweer kan ons dat niet zoveel schelen. Het is vier uur, nog maar een klein uurtje en ze zijn er. Het park is helemaal versierd met slingers en we hebben overal kaarsjes geplaatst. Nog twintig minuten. Ik kan niet meer wachten! Ik hou het niet meer uit! Dan is het moment van de waarheid aangebroken. Opeens begin ik weer te twijfelen. Wat als hij me gewoon wou zien omdat hij me wel tof vind? Gewoon als een 'fan'. Meer tijd om te piekeren is er niet meer. “Hi, babe!” Harry geeft Emma meteen een kus op de mond. Niall en ik staan een beetje ongemakkelijk naar elkaar te kijken. “We should leave them alone for a second” fluisterd Emma tegen Harry en ze vertrekken. Voor een hele tijd staan we naar elkaar te kijken. Tot hij een klein beetje dichter komt “It's so nice to see you again” verbreekt hij de stilte. “Why are you here?” ik hoop zo op een positief antwoord. Positief voor mij dan wel. “Do I have to be honest?”, kom op, zeg gewoon dat je voor mij komt! “Yes” zeg ik dan maar “when i saw you on the meet& greet, you made me feel like i was flying. I never stoped thinking about you since that moment. I wanna be with you forever. The way you smile, when i tried to be funny. I'm in love, Emmely. I'm in love with you”, wow, dat waren de woorden die ik wou horen maar dan wel heel mooi vertelt. Hij is echt verliefd. Verliefd op mij! Niall is verlief op mij! “Well, my story is the same, I think about you every second of every day. Emma is crazy because i can't stop talking about you. And... I think I'm in love with you too”, dan komt het moment waar ik al zo lang op gewacht heb. Hij neemt mijn gezicht met zijn beide handen vast en doet zijn lippen naar voor, richting de mijne. Ik voel de warmte van zijn lichaam tegen het mijne. Zijn lippen voelen zacht aan en mijn handen gaan door zijn prachtige blonde haar. Hand in hand lopen we naar Emma en Harry die al samen op het picknickdeken zitten. Dit is een dag om nooit meer te vergeten!
Er zijn nog geen reacties.