Luna's p.o.v dan Colin's p.o.v

een tijdsprong naar de dag van het bal.

Ik heb deze afgelopen paar dagen goed opgelet hoe je netjes moet zijn en het dansen gaat goed.Ik loop naar de naaiwinkel want mijn jurk is af.Zodra ik de winkel binnenloop zie ik een prachtige jurk op het rek hangen.'Zo luna wat vind je ervan?'vraagt Amethyst.'Het is geweldig!!!'De jurk ziet er zo mooi uit hij is voornamelijk licht-blauw met een donker-blauwe onder rok en uit de lichtblauwe onderkant is een V gehaalt zo dat je het donker blauw ziet.Verder lopen de mouwen uit in een punt, over get bovenstuk zit een donder blauw korset en alles is afgewerkt met zilver en edelsteentjes.'Zal ik je helpen met je haren doen en aankleden enzo?'vraagt Ame.'Dat zou heel fijn mijn.''Oke dan doe ik dat laten we naar het paleis gaan je wil natuurlijk niet te laat komen.'ik knik en we lopen naar het paleis en vervolgens naar mijn kamer.Ik trek de mooie jurk aan en kijk in de spiegel.Ik ben echt gek op deze jurk.'Ik doe je haar wel even ga maar zitten luna.'ame steekt mijn haar op maar wel zo dat en nog iets van mijn krullen te zien is.vervolgens doet ze een soort sieraad over mijn voorhoofd het is een prahtig ding met zilver en blauwe edelstenen en in het midden een maan.'Zo klaar.'zegt ze.Ik hoor geklop op de deur en mijn hart slaat even over, dat zal Colin wel zijn.

Colin's p.o.v

Vanavond is het bal.Ik heb mijn mooiste kleren aangedaan een donker-blauwe blouse met een lichtblauwe mantel waar mijn familie wapen op staat.Verder heb ik ook mijn kroon op, ik heb die nooit op want ik wil liever niet zo opvallen maar ik doe het voor mijn vader.Wat zou Luna ervan vinden?Ik loop naar haar kamer om haar op tehalen.Mijn hart gaat als een gek tekeer als ik op de deur klop.Het is even stil maar vervolgens wordt de deur open gedaan.Mijn mond valt open, Luna staat in de deur opening en ze ziet er zo mooi uit dat ik geen woord kan zeggen.Ze begint te lachen en ik snap niet waarom.'We matchen,' zegt ze terwijl ze naar onze kleren wijst. O ja nu zie ik het ook en ik lach mee.Ik pak haar hand, kniel en kus het,'Milady mag ik je begelijden naar het bal?''Maar natuurlijk edele prins Colin,'zegt ze blozend.Samen lopen we hand in hand naar beneden.We gaan bij de deur staan en ik wacht tot we worden aangekondigd.De trompetten schallen en een stem kondigt eerst mijn vader en moeder aan en een paar minuten later hoor ik de stem weer.'Hier is de Kroonprins Colin vergezeld door Milady Luna Avalone.'We lopen de zaal binnen en alle ogen zijn gericht op ons.Dit wordt een geweldige avond.

Reageer (2)

  • IamRenesmee

    is niet het laatste hoofdtuk hoor geen idee hoe dat kan

    1 decennium geleden
  • IamAlice

    message=248: Melding: Dit was het laatste hoofdstuk van deze story!

    Die mag ik niet :-(

    BTW: de taart is super lekker en de rest van het spul eten we vanavond met pudding <3<3<3

    -x-

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen