Foto bij 10. Tom, ik zeg je : Ik hou van je!

"Ik laat Tom het werk doen, niemand kan dit moment nog storen echt niemand! Ik zucht zachtjes als de zoen stop gezet word, een glimlach op Toms gezicht verschijnt, het is zo schattig als hij lacht! Echt zo lief.. "Tom geeft een teken dat ik me shirtje omhoog moet rollen en op m'n buik moet gaan liggen, wat is hij nou verplan?! Ik doe wat me gevraagd word en ga op mijn buik liggen.

'Opeens voel ik iets kouds op mijn rug, het ruikt naar babylotion.. Meteen grinnik ik even als ik de vingers van Tom over mijn onderrug voelt kietelen, hij gaat mijn dus een overheerlijke Tom massage geven? Hoe lief is dat van hem!! "Ik draai mijn hoofd iets en kijk hem met een glimlach aan, hij glimlacht terug en geeft een vette knipoog, het is z'n lief jochie! Echt niks veranderd na vroeger! Helemaal niks!

"Ik voel mijn ogen wegzakken van de overheerlijke massage, Tom is overgaan van de baby olie naar echte massageolie.. Maar iets voelt helemaal niet goed.. Mijn hele rug begint warm te worden en te branden, het lijkt wel of ik verbrand ben.. Ook Tom is gestopt en kijkt richting mijn rug.. Het is vuur en vuur rood, en het brand enorm.. Als een gek ren ik richting de badkamer en vraagt of Tom mijn rug meteen afwilt doen, waarom begin mijn allergie voor olie spullen terug te komen.. VRESELIJK!

"Ik voel hoe het koude water mijn rug verkoelt, een opluchting schiet door mijn heen, maar me rug die blijft nog wel even rood, even zucht ik.. Nu is die hele Tom Massage uit de hand gelopen omdat mijn vreselijke olie-allergie weer naar boven komt! Ik vind dit nu echt zo vreselijk! Ik draai me gezicht richting Tom, het spijt met echt! Het spijt me zo erg dat die allergie weer boven kwam! Meisje toch het is niet erg, elk persoon heeft vast wel ergens een allergie voor, echt waar, het is niet erg meisje! Echt niet! Ik zucht zachtjes en geef Tom een knuffel!

Reageer (1)

  • XhumAnLIENx

    Hii, oké ik vond het eigenlijk wel grappig met die olie, stel je voor!xD
    Maar schattig!! Ik ga snel verder lezen! xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen