7. Ik ben zo blij met jullie!
Zuchtend kijk ik Gustav even aan en richt me dan weer op de andere..."Ik vind het maar eng als Gustav steeds kijkt, zijn blik is gewoon super eng! Ik word er bang van.. Snel begin ik een gesprek samen met Bill over vroeger, vele dingen komen weer boven.. Hoe lief Tom altijd was, hoe Bill en Tom elkaar hielpen, hoe Tom voor mijn op kwam! Ik glimlach en geef de jongens een knuffel.. "We kunnen gaan eten komt er vanuit de keuken, alle jongens nemen een snelle vaart naar de keuken, ik neem plaats naast Simone en ruik overheerlijke Kip, hoe lekker kan dat zijn?! Ook heeft ze salade gemaakt, het is echt te lekker voor woorden!
"Wat ben ik blij dat ik deze jongens weer terug hebt gezien, ik was een jaar of 2 toen ik hun voor het eerst ontmoeten.. Toen was ik 7 en gingen we verhuizen, wat een drama was dat! En nu? Nu zijn we bijna 18 en gaan we samen een groot feest geven! Dat hebben Tom en ik alvast afgesproken! Iedereen geniet van het overheerlijke eten wat Simone heeft gemaakt, het smaakt heel anders dan wat ik normaal eet, vast een geheimrecept van Simone! "Iedereen is uit gegeten en nemen een ijsje, een overheerlijk slagroomijsje! Als we uit gegeten zijn moeten Tom en Bill de vaatwasser inruimen, daar zien ze zo tegen op als je die hoofdjes van hun zag, geniaal gewoon!!
"Ik neem plek in de tuin en geniet nog van het zonnetje opeens voel ik een hand op mijn schouder, met een vluge vaart schiet ik omhoog, ik zie Gustav staan, met een glimlachje.. Ik zucht opgelucht en begin maar even een klein gesprekje met hem... Hij lijkt me best aardig, maar zal hij dat ook zijn? Hij verteld me veel over de band en over Tom!!! Maar eigelijk ben ik toch verliefd... Maar op wie zal ik dan verliefd zijn ? Op deze knappe jongen met blond haar of is het toch voor de jongen met het petje en de dreads? Ik zucht diep,waarom kan alles fout gaan? Waarom kan alles nooit eens erg makkelijk zijn! Kon ik soms de wereld maar even stop zetten en in de tijd kijken, met wie ik gelukkig kan worden, maar nee nooit gaat dat zo gemakkelijk!
Er zijn nog geen reacties.