Foto bij 5. Ontmoet ik jou nu echt? Of is het toch een droom

Tom?! Verbaast kijk ik de jongen met het petje aan, ben jij de Tommi van vroeger, waar ik helemaal gek mee was?! "De jongen lijkt even na te denken, zat jij op de Kleuterschool Klauser? Xavina zet een glimlach op en knikt, daar zat ik, in het groepje 4c! "Tom begint te glimlachen, serieus waar dat we elkaar nu weer terug zien? Na al die tijden? Xavina knikt heftig en geeft Tom een enorme dikke knuffel! Eindelijk heeft ze Tom terug gezien, eindelijk heeft ze hem die 1ne knuffel gegeven wat ze wilde !


"Ze zijn uit school en lopen samen naar een parkje en praten wat bij, eerlijk gezegd heb ik onze tijd gemist Tom, meteen kijkt hij mijn aan en kijkt me vragend aan.. "Dus nu moet ik het jou gaan vertellen? Tom knikt lichtjes, nou vooruit ik ga het je wel even vertellen.. "Ik huilde dagen achter elkaar ik miste de vroegere tijd enorm, ik wilde het liefste alleen richting Duitsland gaan en jou opgaan zoeken maar nooit kwam dit voor elkaar, nooit! "Gister werd ik opeens spontaan wakker ik een andere kamer, mama is weer verhuist hierheen en heeft haar oude baan terug in Duitsland! Een lieve glimlacht siert Tom zijn mond, hij is dus echt schattig geworden ! Ben ik soms stiekem verliefd op Tom? Nou vroeger was dat wel zo, Tom was helemaal gek van mijn en ik van hem.. Maar vast is de tijd nu zo niet meer !! "Na een 2 uurtjes in het park gezeten te hebben vertrekken we allebei naar huis!


"Met een glimlach loop ik naar huis, ik ben zo blij dat ik de oude Tommi terug ziet, ik ben benieuwd hoe die Billie er nu uit zal zien, daar trok ik vroeger ook wel wat mee op maar niet zoveel als met Tommi ! Morgen heb ik alweer een vrije dag van school en ga ik de buurt maar eens even bekennen, ik ben echt zo blij!! "Als ik thuis kom zie ik een vreemde vrouw op de bank zitten, wie is dat? Zal dat soms Simone zijn?! Ik ben enorm verbaast als ik haar zie zitten, wat ben jij veranderd Xavina, moet je nagaan dat je zo klein meisje was die erg goed met Tom omging, dat vond ik echt enorm lief ! Lichtjes bloos ik en ga op de bank zitten

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen