Hoofdstuk 5
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
Ik haat het dat ik geen berichtjes meer krijg van mn abo's
1 decennium geledenNou ja, snel verder, ik kijk het elke dag na
snel verder
1 decennium geledennieuwe ABO!!!!
geweldige story
Bedankt voor je compliment dat ik gek ben hahhaa maar je vertellde niet nieuws leuk hoofdstukje I love it. Zelf ben ik niet zo dol op chinees maar datkomt door een trauma die ik opgelopen ben bij zo'n afhaal restaurand sinds dien vind ik het wat minder xd hahahahaaa... Maar het was ook erg goor en vooral als je niet tegen vieze beestjes kan. Want ik en mijn moeder hadden chinees gehaald. Ik weet niet waar. We kwamen terug van mijn opa en oma. (Het is best wel een poos geleden.) En we maakte het open na een poos rijde. Mijn moeder gillen toen ze hem open maakte. Er bleek een KAKKERLAK in te zitten. Erg iel... En ik moest hem het raam uitgooien, omdat mijn moeder dat niet durfde. Wij wouden terug gaan naar de chinese tent. Maar we vonden hgem niet:( als ik er zo over na denk vind ik het vies maar grappig.ik zou nooit vergeten hoe me moeder gilde hahahhaha nou snel verder(H)
1 decennium geledenHaha dat einde zou ook niet mus geweest zijn maar nee het einde van nu is het best. :'D
1 decennium geledenEigenlijk is Louisa- Ben haar nieuwe naam vergeten best eenzaam eigenlijk ze is zowel Snape als haar vrienden kwijt.
Snel verder xxxx
1 decennium geledenzou wel raar zijn, dan sta je je tanden te poetsen, voelt het alsof iemand naar je kijkt, zie je een flits, draai je je om en is er niets
creepy...
noujah, hoe meer fantasie, hoe meer leuke dingetjes er worden geschreven
Snel verder!