Foto bij O4. You're crazy.

^ Dat is Jason ^__^
Ik zoek nog een goede foto voor Rhiannon :3

De deur gaat open " OH, was jij die gek die over het hek sprong en keihard eerste riep " Zegt Serena lachend "Ja.. Dat was ik" Antwoord ik hijgend " Dus, dat betekent dat Jason ook in de buurt is ? " Vraagt ze " Ja hij is er bijna " Zeg ik lachend " Okeey, dan pak ik mijn skateboard " zegt ze en huppelt naar binnen " Je speelde vals " zegt Jason die tegen het hek achter me leunt " Nou eigenlijk niet, ik zei wie het eerst bij Serena is, ik zei niet via welke weg " antwoord ik " Hmm.. dat is waar maar ik ga vast naar Kai dan hoef je niet meer op hem te wachten straks " Zegt hij " Okee, ga gelijk naar het skateparkje dan zien we jullie daar wel" zeg ik " Okeey bye" Roept hij en skate weg, ik ga op het trapje voor de deur zitten en kijk naar de zon " Kom we gaan " Zegt Serena die weer achter me staat " Okaay " zeg ik en sta op, ik spring gelijk op me board.. We besluiten rustig te rijden zodat we kunnen praten zonder Jason en Kai die over alles iets moeten zeggen " Kai is erachter gekomen dat hij een neef heeft in engeland, hij zit in een beroemde band.. The Wanted geloof ik " Verteld Serena " Oh, ik ken hun, ze waren vanochtend op de radio, ze zijn echt geweldig " Zeg ik en spring over een bankje "Ja, ik heb ze opgezocht.. Kai zei dat we volgende week met ze alle mochten komen voor een paar maanden, ha je mee? " vraagt ze " Uh. wouw.. Ja me ma is toch weer weg voor dr werk.. Lijkt me wel leuk om ze te ontmoeten.. Ga je ook mee dan? " vraag ik " Ja als jij gaat ga ik ook" we zijn bij het skateparkje en ik zie Jason met Kai praten boven aan de halfpipe.

Reageer (1)

  • Allysae

    lolz
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen