"I have to pack my bag!" ik sta op. "I'm going to call the other boys, so I can tell them that you're going with us. And then I can also ask if they can pick us up here." zegt Niall. "Ow where are they now then?" vraag ik terwijl ik naar boven loop met Niall achter me aan. "They were going carting today." "And you deside to go to me?" "Yeah." lacht Niall. Terwijl ik kleren in een grote tas prop hoor ik Niall op de achtergrond praten.
"They will be here in 2 hours." zegt Niall, "sooo what are we going to do now?" vraagt hij daarna verlegen. "Well first I have to pack my bag and you can watch tv if you want?" Niall knikt, ik pak de afstandsbediening en zet de tv voor hem aan die op mijn kamer staat, daarna gooi ik de afstandsbediening naar hem toe en ga ik verder met mijn tas. Na een halfuur ben ik wel zo'n beetje klaar. Ik ga bij Niall op m'n bed liggen, voorzichtig slaat hij een arm om me heen. Ik ga dichter bij hem liggen, ik krijg een kus op mijn wang. Samen kijken we tv totdat we de tourbus horen aankomen. Niall draagt 1 van de 2 koffers die ik meeneem en de ander draag ik. We lopen naar beneden, ik zie me moeder met een verbaasd gezicht bij het raam staan. "Rose waarom staat er een tourbus voor ons huis?" "Mam die is dus van One Direction en daarmee ga ik mee opweg naar Ierland." zeg ik vrolijk als ik zie dat de jongens uitstappen. Ik doe de deur voor ze open, "So you must be Rose?!" zegt Louis die als eerste binnen komt. Ik knik, ik steek m'n hand uit. Maar in plaats van mijn hand te schudden geeft Louis me een knuffel. Stomverbaasd geef ik hem een knuffel. Daarna komen ook Zayn, Harry en Liam binnen, die me ook allemaal een knuffel geven. "So are you guys ready to go?" vraagt Zayn. "Yeah we're ready!" zeg ik vrolijk. "Nou Rose veel plezier en bel je als je weer naar huis komt?" "Ja mam." zucht ik. Ik geef mijn pa en ma een afscheidskus en knuffel. Samen staan ze in de deuropening naar me te zwaaien. Niall's vespa word in de opbergruimte van de tourbus gezet. "And boys take a little care of my daughter." hoor ik als ik als eerste de bus instap. "Ofcourse we do that." drukt Louis m'n ouders op het hart. Ik dump mijn spullen op de grond en ga op de bank zitten, de rest gaat ook zitten. Na nog een laatste blik op mijn ouders rijden we weg...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen