Foto bij Chapter 10 ~

Ik hoorde de bel gaan. 'Papaaa! ga je even opendoen!' riep ik terwijl ik met Mirthe aan het het chatten was op de computer. 'Het is voor jou!' hoorde ik papa roepen, ik wou me juist omdraaien om op te staan en daar stonden ze dan, Niall en Louis. 'Heey jongens!' zei ik terwijl ik Niall om de nek vloog. 'Ik heb je gemist!' zei hij terwijl hij zijn lippen op de mijne duwde. Ik voelde dat hij zijn tong naar binnen wou brengen en ik liet toe dus opende mijn mond. 'seg, hou dat voor straks op je kamer alstublieft' hoorde ik Louis zeggen die voor mijn computer mijn gesprek met Mirthe zat te lezen. 'Louiss!' riep ik terwijl ik hem van de stoel sluurde. Ik stuurde rap naar Mirthe dat de jongens er waren en dat ze mocht komen. Ze wou eerst niet omdat ze hen niet kende maar ik had haar toch omgepraat en over 20 minuutjes was ze er al. terwijl ik en Niall al zoenend op bed zaten waren Louis en Mirthe nogal ongemakkelijk naar elkaar aan het kijken. 'Kussen! Kussen! Kussen!' Riepen Niall en ik naar hun. 'Och, hou toch op' zei Louis en hij draaide zich weg. 'oooeeh, gaat Louis boos worden? haha' Zei Niall. 'Stop maar Niall, seffens word hij nog kwaad' zei ik en ik zag dat Mirthe er nogal droevig bij zat. 'Mirthe kom eens even mee' zei ik en ik deed teken naar de badkamer. Mirthe volgde me naar de badkamer. 'Je vind Louis leuk he?' Vroeg ik en ik lachte. 'Ja...maar ik heb het gevoel dat hij me niet moet' zei ze en staarde naar de grond. 'Maar jawel! Ik zal dat eens voor je regelen' en ik trok haar terug naar mijn kamer. In mijn kamer was er niemand. 'Hee, kijk eens!' zei ik en ik trok Mirthe naar het computerscherm.
Heey Mirthe, Ik vind je mooi en leuk. groetjes Louis
'Wat?' zei Mirthe en er verscheen een glimlach op haar gezicht.
'Jaja, hij vind je leuk!' zei ik en ik porde haar in haar buik. Ik zag Louis in de deuropening leunen. 'En?' zei hij. 'He- het is keilief!' zei Mirthe en ze sprong hem rond zijn nek. Ze keken in elkaars ogen. en Niall sprong rond mij en duwde me op het bed. 'Niall... wat doe je nu? haha' zei ik terwijl ik hem een kusje gaf. Toen ik terug recht kwam zag ik dat Mirthe en Louis stonden te kussen. 'OOOOOOOOOH' riepen Niall en ik en we begonnen in onze handen te klappen. 'Waar moeten we eigenlijk slapen?' vroeg Louis opeens. 'Geen idee' zei Niall en hij stond recht. 'Jullie kunnen hier wel slapen, dan blijft Mirthe ook slapen nu ze toch met Louis is. 'Ik zal eens vragen' zei Mirthe en ze tokkelde op haar gsm. 'Pappaa! mogen Niall, Louis en Mirthe blijven slapen?' riep ik van boven. 'Jaaaaa! we eten seffens frietjes!' riep papa terug. 'YESYESYES!' hoorde ik Niall zeggen. Ik gaf hem nog eens een kusje waarna Louis en Mirthe ook zaten te kussen. *PIEPPIEP* dat was mirthe's gsm. 'HET MAG!' riep ze toen ze het berichtje las. 'YESS!' riep Louis en hij kuste haar nog eens. 'Dit word gewoon een geweldige nacht' zei ik terwijl ik voor de honderste keer Niall kuste.

heey readers.. dit was het laatste hoofdstukje voor vandaag denk ik.. missschien komt er straks nog eentje :D weet het nog niet. kunnen jullie me aub helpen in de top te komen? zou echt geweldig zijn! Lots of love, Laurine <333

Reageer (4)

  • Pandorica

    Joskee! ge moet wel verderschrijven! ;o

    1 decennium geleden
  • Bieber1D

    En toen Kwamen Imara en Harry ook ooooooooooh xd <33333333

    1 decennium geleden
  • ultraviolence

    verderrr <3

    1 decennium geleden
  • Pandorica

    Could that ever come true! '$$
    Louis, meboyy!
    Love it! ;D
    Verderverderverderworteltjevanme! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen