005
Scarlett Summer Mason POV
Ik moest nadenken voor ik hem zou antwoorden. Niet al te enthousiast, dan krijgt hij een verkeerd beeld.
'Het klinkt misschien een beetje raar,' zei ik verlegen, 'maar het voelt voor mij ook alsof we al heel lang vrienden zijn.'
Ik voelde een glimlach op mijn gezicht verschijnen, toen Harry grijnsde.
'Zullen we dit dan maar als een vriendschappelijke date zien, aangezien we allebei geen relatie willen?' vroeg ik.
Hij knikte. 'Good idea.'
Het bleef een tijdje stil en Harry verbrak de stilte. 'Mis jij het nooit?'
'Wat?' vroeg ik. 'Wat mis ik nooit?'’
'Een relatie hebben, bedoel ik.'
Ik haalde langzaam mijn schouders op. 'Ja, soms mis ik het wel. Maar ik mis het meer om iemand te hebben waar je naar toe kan gaan, naast wakker wordt. Maar relaties gaan uiteindelijk toch kapot, en de vriendschap die met de relatie kwam ook. Soms lijkt het me makkelijker om gewoon een beste vriend te hebben.'
'Een soort friends with benefits,' vulde Harry aan.
Ik lachte zachtjes. 'Ja, precies. Dat zou perfect zijn eigenlijk.'
Toen ik opkeek zag ik een ondeugende twinkeling in zijn ogen. Wat was hij van plan?
'Ik ken je niet lang, maar wel goed genoeg om te weten dat je een plan hebt,' zei ik langzaam.
‘We should give it a try,' grijnsde Harry.
'Ik snap het niet helemaal,' zei ik aarzelend.
‘Nou… We willen allebei geen relatie, maar wel iemand hebben om mee te...’ zijn wangen kleurde licht rood, '...je weet wel.’
Ik keek hem even aan. Dit plan was gedoemd te mislukken.
Grijnzend haalde ik mijn schouders op. 'Why not! We can always try.'
Harry grijnsde even, maar werd toen serieus. 'We moeten wel een paar regels hebben.'
Ik knikte. 'Inderdaad.'
'De eerste lijkt me logisch,' zei hij. 'We houden het geheim.'
Ik knikte. Dat was inderdaad logisch. 'Als één van ons wil stoppen, stoppen we ermee,' vond ik.
Harry knikte. 'Ja, precies. En dan de belangrijkste...'
Even keek ik hem vragend aan.
'We mogen elkaar niet leuk gaan vinden, hoe dan ook. Geen gevoelens.'
Ik knikte instemmend. 'Geen gevoelens, alleen sex.’
Harry knikte ook. 'Oh, en geen geklef waar anderen bij zijn.'
'Exactly. En we zijn single, dus we zijn ook vrij om iemand anders te daten.'
'So, that's the deal?' vroeg Harry grijnzend.
'Deal. I'm in.’
Ik stak mijn glas omhoog. 'Cheers.'
'Cheers,' tikte Harry zijn glas tegen het mijne, 'on our new friendship.'
Lachend nam ik een slokje en Harry stond op. 'Ready?'
Grijnzend keek ik hem aan en liet me aan mijn hand overeind trekken. 'Absolutely,' fluisterde ik vlakbij zijn gezicht.
Reageer (6)
I love it!
1 decennium geledenSnel verder jullie
xxx
NICE! xxxxxxxxxxxxxxxxx
1 decennium geledenGawd dit is op en top geweldig !
1 decennium geledenIk lag dubbel van het lachen >.<
Maar dat was gewoon door de droge humor die ik daarin zie
Anyhow dit is AMAZING !
En jullie moeten snel snel snel verder
Kus
Sexsbuddys ghehe. ;$
1 decennium geledenEcht super leuuk bedacht gehhehe!
Oeeh ze hebben 1 regel vergeten condoom pil ;$
Gehhehe snel verder xoxo
haha, nee, niet friends with benefits ofzo
1 decennium geleden