Chapter 006
Jaa nu gaat het verhaal nog alleen het meest over Harry & Lauren.
Maar later komen Nialler en Liam er ook nog bij ^^
Ik droogde mijn tranen en vermande me weer we moesten haar naar Liam brengen. Ik smste hem: Hee; we hebben haar. Waar moeten we haar heen brengen? Hij smst terug : Breng haar naar het oude huis van mijn ouders die staat toch leeg. Je weet waar hij is toch?
Ja dat weet ik wel hoe vaak hebben we daar wel niet met de band geoefend.
Na dat we Lauren in de auto hadden gelegd zijn we gaan rijden naar Wolverhampton. Haar gezicht stond zo sereen en zo keek ik nog een tijdje naar haar. Louis zat achter het stuur aangezien hij de enige was van ons die kon rijden. Na een aantal uren gereden te hebben kwamen we bij het oude huis van Liam aan. Ik stuurde hem een smsje : We zijn er; ligt de sleutel gewoon onder de mat? Waarop ik een smsje kreeg : Ja ik kom er ook zo aan met N. Huh oke was hij al zo snel klaar met Niall?
Oke dat vond ik knap. Ik zei tegen Louis : 'The key is under the math'
Louis antwoordde: 'Okay, are you sure you're ok?' Argh, waarom vroeg hij dat nou weer? Die gast had ook echt alles door. 'Yeah i'm fine' antwoordde ik. Hij fronste maar zei verder niks.
We liepen naar binnen en Liam had gelijk het was echt leeg. We legden een fleece-deken neer en gingen erop zitten. Lauren natuurlijk niet die was nog steeds k.o. en toch was het best sneu dat Liam haar wou gebruiken voor zijn plannetje. Ik bedoel wie gaat er dan ook 2 personen 2 weken lang in 1 kamer opsluiten? Dat is best gestoord, Oh god nou ga ik ook nog denken dat ons plan heel erg slecht is. Dat is het misschien wel maar Niall moet zijn verdiende loon hebben. Ik bedoel je verraad je eigen lads niet. De deur vliegt open en we staan allemaal verschrikt op.
Het is Liam 'Hey Lads' zegt ie. 'Hey Liam' zeggen we allemaal.
Hij heeft Niall over zijn schouder en da ziet er echt heel vreemd uit.
'There are furnitures in the car, can you pick them up'? 'Yeah of course' zeg ik. Hij legt Niall naast Lauren neer. Ze zien er samen best schattig uit. We halen de meubels op. Dan lopen we naar de oude kamer van Liam die is nog het beste aangezien het huis al best lang leeg staat. Ook zit er een badkamer in en dat is wel handig.
'Guys hurry up; they're about too wake up' zegt Liam dan.
We brengen ze snel naar boven en leggen ze allebei op een matras neer.
Er ligt natuurlijk ook genoeg eten maar je weet het maar nooit met Niall. Aangezien de leprechaun ook een eetlust heeft.
Ik had zelf ook nog eten en drinken meegenomen en leg het er gauw bij.
Nou maar hopen dat ze die volle twee weken overleven.
Reageer (4)
oke was hij al zo snel klaar met Niall?
1 decennium geledenJe weet dat deze zin heel fout klinkt
Ik ben echt niet dirtymined ofzo hoowrHij heeft Niall over zijn schouder en da ziet er echt heel vreemd uit.
Whooo sterk ofzo en ik kan best begrijpen dat, dat er heel vreemd uitziet
Jaaah sorry, nu ben ik allemaal zinnetjes uit je verhaal aan het overtypenZe zien er samen best schattig uit
Niall is gewoon schattig Ik weet alleen niet hoe het met Lauren zit
Omg, ik ben echt benieuwd naar de rest van het verhaal Jij moet echt gewoon verder schrijven Zo niet dan kom ik je opzoeken ^^ En dat wil je echt niet
Haha, geniaal ^^ X"d
1 decennium geledenAah vet leuk verhaal!
1 decennium geledenAah vet leuk verhaal!
1 decennium geleden