Jasmine Lauren Watson
Ik loop met Louis naar buiten en haal mijn spullen uit de auto. Als we binnen zijn zeg ik de jongens gedag en loop naar boven. Ik wacht tot ik ze weg hoor gaan. Ik haal mijn gitaar uit zijn bescherm tas en pak een notie blok. Ik speel wat random akkoorden en schrijf er wat tekst bij. Als ik twee coupletten heb zie ik dat het al tien uur is. Ik berg mij gitaar weer op en doe mijn pyama aan. Als ik naar de badkamer loop om mijn tanden te poetsen bots ik tegen Harry aan. 'He, Ik kwam net zeggen dat we er weer zijn.' Ik knik. 'Hoi.' Ik loop de badkamer in en begin mijn tanden te poetsen. Harry staat in de deuropening te kijken. Ik trek mijn wenkbrauw naar hem op. Het enige wat hij doet is glimlachen en blijven staan. Ik haal mijn schouders op en spuug de tandpasta uit, spoel mijn mond en was mijn borsteltje. Ik loop langs Harry heen naar de logeer kamer. Daar aangekomen knip ik het licht aan, kijk de kamer rond en knip het weer uit om vervolgens de deur te sluiten en in het bed te gaan liggen. Ik hoor Harry zuchten en weg lopen. Ja, wat had hij dan verwacht? Dat ik hem een nacht zoen zou geven.

Reageer (5)

  • xMisteryGirl

    wil je heel snel verder!(L)(L)

    1 decennium geleden
  • Bagnall

    dat had ie blijkbaar wel verwacht haha


    snel verder<33

    1 decennium geleden
  • Emrys

    Geef hem gewoon een nachtzoen dan is ie blij (A)

    1 decennium geleden
  • amazingsingr

    goed snell verdur

    :)
    ik wil wel een nacht zoen van harry vind ik niet erug hoorxD

    1 decennium geleden
  • tomlinsonbum

    Hahahaha, best wel charmant als harry zou naar je staat te kijken in de deuropening? Right ? Hahah weer een superhoofdstukje! Snel verderrr ! Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen