Foto bij Chapter 003

Harry Edward Styles.

Oei; zijn ze toch de slechteriken ? o_o

Ja we zagen haar daar zitten ; en iets aan me zei dat zij het was.
Liam had ons de opdracht gegeven om zijn ''beste vriendin'' te vinden in Engeland. We waren allemaal nog steeds boos dat Niall solo was gegaan.
Dus Liam had een heel plan uitgedacht en we zijn er allemaal mee ingestemd. Echt een heel geniaal plan; al zeg ik het zelf. Niall had ons verraden, hij ging solo terwijl wij dat niet deden.
Wat nou broederliefde? Maar goed; Ik tikte Zayn op zijn schouder; en knikte met mijn hoofd naar waar het meisje zat. Zayn smste Liam hoe ze eruit zag en Liam smste terug dat haar naam Lauren Hope Diamond was. Pff argh ; wat een domme naam. Ik bedoel wie noemt zijn kind nou Hope?
Maar goed ondanks haar rare naam ; zag ze er best goed uit. Anders dan anderen maar ze was knap. We gingen naar haar toe en ze zat daar een beetje voor zich uit te staren. We stonden er al minstens 5 min en ze had niks door; best grappig eigenlijk. Ik schraapte mn keel en ze keek op.
We stelden ons voor en ze stelde zichzelf ook voor : 'Lauren Hope Diamond, but call me Lauren' Wauw het was haar echt!
Na uren gekletst te hebben heb ik door dat ze een beetje naar Zayn zit te staren. Er gaat wat jaloezie door me heen ; want ik vind haar eigenlijk best wel leuk. Maar goed Zayn is ook een attractive young lad.
Ik moet echt oppassen met mijn gevoelens straks breng ik het hele plan in de war. Ik vraag of het wel goed gaat en ze word helemaal rood.
Opeens vraagt Zayn : Can you teach us Ducth words?'
Ze begint te grinniken en oh dat is zo schattig. Ze doet me een beetje aan Niall denken met die lach. Oh shit nu denk ik weer aan Niall, ik geef toe ik mis de kleine irish leprechaun. Hij was altijd zo vrolijk en ik mis zijn gegil over honger hebben maar goed volgens Liam heeft hij ons bedrogen en Liam is altijd eerlijk. We leren woord voor woord.
Uit eindelijk leren we het zinnetje ; ik ben knap.
Oke ; Nederlands is heel erg moeilijk en opeens hoor ik Lauren grinniken ze zegt : 'That's too funny oh my' Ik zei terug: 'Yeah he; Dutch is very difficult. En dat meende ik ook. Ik vroeg wat over haar vrienden en ze begon over Liam. Ik begon te glimlachen toen ze vertelde dat haar zusje zo graag een handtekening wou van mij & Niall..
Ik zag Zayn's gezicht betrekken toen ze zijn naam niet zei.
Ik gniffelde even en dat verdween weer toen ze niet wist wie Ik was want ja ik ben Harry Styles. Ze heeft echt nog nooit van One Direction gehoord wat vreemd. Toen vroeg ik of ze mee wou naar ons huis.
Of course : zei ze. Wat best naïef van haar was aangezien ze ons niet geweldig goed kende maar blijkbaar vertrouwd ze mensen gauw.
Nou voel ik me nog schuldiger over wat we straks gaan doen.

Reageer (3)

  • Spartan

    Omg hoe kun je nou boos zijn op Niall xD
    Leuk verhaal trouwens ;)

    1 decennium geleden
  • xMrsTommo

    SNel verder, Abbo , erbij vet leuk ^^

    1 decennium geleden
  • XxLxX

    Leuk verhaal, Snel verder!!
    'Xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen