Chapter 9 ~
Ik stond in de badkamer mijn schmink op de doen toen. Ik keek naar boven en zag dat de haardroger van de rek afviel recht in mijn richting. 'AAAAAWWW!' schreeuwde ik waarna mijn ouders de trap kwamen opgestormd. Ik keek in de spiegel en mijn hele gezicht was bebloed. 'Wat is er? Doe de deur open!' hoorde ik mama roepen van buiten. 'Bloed!Bloed!help!' riep ik en ik begon weg te draaien. 'HELP!' riep ik nog een laatste keer maar mama kreeg de deur onmogelijk open. 'Haast je dan toch john! wie weet wat ze heeft!' hoorde ik mama met een paniekerige stem zeggen. Ik voelde me wegdraaien en bam! Ik lag tegen de grond. Ik zag op de grond naast me een hele plas bloed liggen. 'Ma-ma!' kon ik er nog net moeilijk uitbrengen. 'aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah' schreeuwde ik en ik keek rond. Ik lag gewoon in mijn bed. Ik liep naar de badkamer en keek in de spiegel, maar er was nergens bloed te zien. Ik keek naar de haardroger maar die lag nog op het rekje. Ik liep trillend terug naar mijn bed met het gevoel dat ik bekeken werd door iemand. Mama kwam de deur binnengeschoten. 'Wat is er?' vroeg ze. 'Ik- ik had een rare droom' en ik vertelde de hele droom. 'Dat is inderdaad raar' Zei mama terwijl ze de koortsmeter in mijn oor stopte. 40° stond erop. 'Je hebt hoge koorts, ik ga de dokter bellen, dit is niet normaal' zei mama en ze liep naar de telefoon. even later was de dokter er al met het nieuws dat ik in shock was. 'Je kan maar beter rusten. En morgen niet naar school' Zei hij waarna hij nog even iets met mijn ouders besprook en daarna naar onder liep samen met mijn mama. 'Papa, kan je Niall bellen?' Zei ze en ze keek papa met puppyoogjes aan. 'Ja, ik zal hem seffens even bellen' Zei papa en hij liep naar onder. Na een uurtje kwam hij terug. 'Heb je hem gebeld?' Vroeg ik. 'Ja, hier is de telefoon, hij hangt nog aan de lijn' en hij gaf me de telefoon. 'Hey Niall' Zei ik. 'Heey schatje, wat is er gebeurt?' Zei hij en ik deed teken dat papa even weg moest gaan. 'Ik had een nare droom vannacht en volgens de dokter ben ik in shock. Ik voel me ook echt niet goed' Zei ik waardoor ik bijna begon te huilen. Ik wou Niall nu. 'Ik zal naar België komen! Ik moet bij je zijn nu!' Zei hij met een paniekerige toon. 'Neenee, dat hoeft niet Niall, ik red me wel!' Zei ik, ik wou niet dat hij zijn fans in engeland moest teleur stellen voor mij. 'Jawel, ik breng Louis mee, dan ben ik niet alleen, moet nu gaan.. zie je straks! en ik hou van je' zei hij en ik hoorde dat hij afdrukte. 'Oke..' zei ik nog. Zou hij echt komen? Speciaal voor mij?
Reageer (4)
ooh das kei leuk ^^
1 decennium geleden<3
Oaah! Zolief!
1 decennium geledenHij pakt Louis mee! ^^,
Moet ze niet vergeten Mirthe te bellen.
Haha, ;x Obsession!
Verder worteltjevanme!
<3<3
oooh (: <3
1 decennium geledenomg niall is zo'n schatje haha <3
1 decennium geledensnel verder!