Lauren Hope Diamond.

Ik ben nu in Engeland aangekomen, en moet nu mijn huis zien te vinden.
Na 3 uur zoeken heb ik hem gevonden, eindelijk!
Oke Engeland is heel mooi en ik kan niet wachten totdat ik mijn huis in het echt zie!
Als ik in het huis ben aangekomen is hij echt prachtig.
Het is een schattig appartementje en ik heb ook nog eens buren!
Na te hebben uitgepakt ga ik even rondlopen en een caffeetje opzoeken.
Ik zie echt drie hele leuke jongens maar niet dat ze mijn zien staan.
De stemmen van mijn ouders en zusje spoken al door mijn hoofd; zeggend dat ik niks waard ben. Nog een reden waarom ik weg ben gegaan trouwens.
Ik bestel thee en ga zitten in een hoekje waar ik mooi uitzicht heb op een stukje groen. Ik ben zo in mijn gedachten verzonken dat ik opschrik als iemand zijn keel schraapt.
Het zijn die drie knappe jongens! Ze steken allemaal een hand uit en dan stellen ze zich voor; ''Hi i'm Harry, and this is Zayn and that is Louis' Ik stel mezelf ook voor : 'Lauren Hope Diamond, but call me Lauren' Harry doet me erg denken aan mijn beste vriend Liam. En god wat mis ik die nou. Ik slik snel mn tranen weg en zeg : 'Please take a seat'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen