Eerste stukje ;o.
Niet geweldig goed , maar ja daar zijn eerste stukjes voor heh ^^

Ik zal mezelf even voorstellen ; Ik ben Lauren Hope Diamond.
Ik kom uit Nederland en woon nu in Engeland en ik ben 17 jaar.
Ik heb net mijn havo diploma en ben van plan hier in Engeland te studeren.
Anders dan anderen hou ik niet van tv en de laptop.
Daardoor komt het dat ik heel erg achterloop met muziek en kleding.
Ik hou er van om bij 2e hands winkels mijn kleding te kopen en zelf te maken. Mijn ouders daarin tegen zijn heel anders. We wonen in een groot huis met alles erop en eraan. Echt en mijn zusje Love (ja rare naam he, vond ik ook al) die vind zichzelf echt alles ! Ze is dan ook heel knap enzo. maar toch. Mijn vader is een rijke kerel en krijgt dan ook echt alles voor elkaar. Zie je mijn zusje is niet zo slim ; dus als ze een 6 haalt zorgt hij ervoor dat ze een 9 gemiddeld staat. EN zulke personen HAAT ik. Echt serieus; mijn opa en oma zeggen dat zij de beauty heeft en ik de brains. Nou niet dat het mij wat uitmaakt en ohja ; mijn zusje is helemaal fan van One Direction. En haar favo is Niall Orap ofzo?
Weet ik niet precies ben zijn surname vergeten.
Ohja en ik praat met heel veel Engelse woorden door mijn Ned wat ik probeer te verhelpen maar het lukt niet altijd.
Dit was zowat alles wel; en ik ben niet belangrijk dus ja.
Dat is 1 van de dingen die mij is aangeleerd; iemand met beauty & geld is belangrijk iemand die normaal is (zoals ik) is minder belangrijk.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen