Miska?
Wat voor training krijg ik en waarvoor?
Ik ben Amber. Ik lijd een dood gewoon leven tot mijn 12de verjaardag. Het begon zo: Ik werd zoals gewoonlijk wakker gegild door mijn kleine broertje. Toen kwamen mijn ouders binnnen en gaven me het cadeautje. (het was een foto van mijn ouders en broertje.)Ze zeiden dat is leuk voor later. Ik begreep er niks van maar vroeg er maar niet naar. Later op school waren er daar allemaal helicopters. Ik werd naar de directeur geroepen!! Hij zij dat er bezoek voor mij was. Er kwam een m,an in een gouden pak binnen. Hij zij dat hij mij onder 4 ogen moest spreken. Hij was daar met allemaal bewakers. Hij vertelde dat hij ooit een dochter had gekregen en dat zij de beschermer van het eiland Miska, en dat daar oorlog was en daarom moest zij weg. Ik vroeg aan hem wat heb ik hier mee te maken? Hij zij: Dat ben jij!!!!!! MMMMMaaaar mijn ouders zijn hier toch. Stotterde ik. Hebben ze het je nog niet vertelt! Riep hij boos uit.Dan gaan we nu naar ze toe. Mijn ouders zijden dat het waar was! Die man die blijkbaar mijn vadeer was zei dat ik nu moest gaan! Ik zei dat ik eerst mijn spullen moest pakken. Tot mijn verbazing zij hij dat dat niet hoefte! Ik zou daar alles krijgen wat mijn hardje begeert. Als ik met tranen in mijn ogen afscheid heb genomen en ik in het vliegtuig zit vraag ik wat ik moet doen. Hij zegt je moeder is dood ziek ze wil jou zien, en jij moet haar plek als koningin innemen. Ik ziep boos uit: Ik ben 12 hoor! Jij bent onze enige hoop het kwaad te.... Hij riep naar me bukken! Maar ik was te laat ik hoorde allemaal schoten en toen was het zwart. Dit is in het kort wat eris gebeurt die verjaardag. Ze is wakker roepen vreemde stemmen. Ik probeer te zitten maaar krijg opeens heeel erge hoofdpijn. Er komt een man binnen die me vreemd bekent voor komt. Hoe gaat het vraagt hij bezorgt. Ik heb hoofdpijn zeg ik verwart.Waar ben ik? we zijn op het koninklijk paleis op Miska. Langzaam komt alles weer bij me op wat er is gebeurt. Wat is er gebeurt? Weet je dat niet meeer vraagt hij bezorgt. Nee ik weet alleen nog dat ik in het vliegtuig ben gestapt alles daarna weet ik niet. Het waren de zwarte schuttersl. Daarom moet je ze verslaan ze doen nog veel ergerre dingen. Rust maar uit we beginnen morgen met de training zegt hij. Ik wil nog vragen wat voor training maar hij is weg.
Er zijn nog geen reacties.