Foto bij 001~ You're my Kryptonite

Charleen Horan pov:

''Weetje wat , Harry? Laat maar! ik had spijt van wat ik zei, maar nu ik jou zie. echt. ik walg van je!''
ik smijt de deur dicht maar hoor hem vrijwel meteen weer open gaan. ''Charley, het spijt me!'' zijn hese stem kraakte nog erger als normaal en ik zag dat hij tegen zijn tranen vocht. Huilend schudde ik mijn hoofd. ''Nee Harry deze keer ben je te ver gegaan.'' het meisje achter hem sloop zachtjes langs hem heen en liep de deur uit. ik keek haar walgend na. ''Charleen'' zei hij nog maar ook ik verliet het huis. Ik smeet het portier open en zag Harry in de deur opening staan , zijn handen in zijn haar en zijn ogen neergeslagen.


Ik sloeg mijn ogen neer. Waarom dacht ik zoveel terug aan die dag? ik was hier overheen, toch? gefrustreert sloeg ik mijn ogen neer. Ik stapte in mijn higheels en hief mijn hoofd op. Vandaag zou ik hem weer zien, nadat hij terug zou komen van zijn toer, ik moest hem laten zien dat ik helemaal niet meer aan hem dacht, dat ik over hem heen was. Nouja, dat liet ik hem geloven. 'Ga je mee Charleen? ze staan voor je deur!' mijn moeder snelde langs me heen en opende de deur. ik zette een glimlach op en verliet het huis. gelijk werd mijn glimlach waar. Ik begon harder te lopen ookal ging dat niet helemaal op die schoenen. 'Naill!!' riep ik uit en vloog in zijn armen. hij drukte een kus op mijn kruin en hield me stevig vast. 'I missed you' fluisterde hij. Ik liet los en zwaaide naar de andere jongens. 'Charleeeeeen i missed you ssooooo mutch!' riep Louis en knuffelde me. 'Louis!i missed you to!' lachend liet ik los en liep naar Liam en Zayne. 'He guys' en ook hen sloot ik hen in mijn armen. Toen keek ik recht in zijn ogen. die bruine kijkers die me zo vaak hadden laten smelten keken me schuldbewust aan. Hier was mijn kans. 'Harry!' riep ik blij en sloot hem in mijn armen, tot verbazing van de rest. 'Charleen' zei hij alleen maar. voor hij meer kon zeggen liep ik los.'Dus , gaan we naar binnen ? ik heb het koud.'ik liep voor de jongens uit en liep richting de deur. Ik zag snel hoe Harry Liam een verwarde blik gaf en Liam hief zijn schouders op. Ik grijnsde. mijn plan was geslaagd!



Oke , wat vinden jullie?
comments please!!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen