Foto bij 5

En daar waren we weer.
Oh en ik wil graag mijn 5 abbo's bedanken, jullie zijn geweldig (:

Eenmaal in mijn 'nieuwe thuis' aangekomen, pak ik mijn spullen uit. Kleren in de kast, gitaar op de standaard, schoolboeken in de boekenkast. Mijn gastgezin helpt me even, maar laat me dan met rust.
Ik pak het briefje uit mijn zak en vouw het open. Er staat een telefoonnummer met een X eronder. Ik grinnik. Ik pak mijn IPhone en zet Niall zijn nummer erin. Nu weet ik niet wat ik moet doen, wat ik moet sms'en. Betwijfelend begin ik aan een sms. Na 4 keer overnieuw te zijn begonnen, stuur ik 'Hey Lad Chris.'
Wauw, geweldige eerste sms. Ik neem aan dat hij weet wie ik ben, ik bedoel, hij geeft toch vast niet aan zoveel mensen zijn nummer. Toch?
Als ik wat op m'n gitaar wil gaan spelen, krijg ik al bericht terug. 'Heey lad, when shall we meet? X Niall' Ik glimlach, dat we ontmoeten is voor hem al duidelijk. 'Tomorrow?, at 1?, you have to say where'
Ik voel me ongelofelijk blij, maar toch weet ik het niet. Ik open twitter weer, en volg Niall. Ik krijg weer een sms. ' haha, our hotel lounge ?, the other guys won't be here.'

'That sounds awesome' sms ik terug.



De volgende dag sta ik behoorlijk brak op. Ik heb m'n eerste nacht hier slecht geslapen, ik moest de hele tijd aan iets denken, maar je kan vast wel raden wat. Ik loop naar beneden, voor mijn 'English breakfast' . Als ik de keuken binnenloop zweeft de geur van gebakken eieren met worstjes en bonen in tomatensaus mijn neus binnen. Lekker. Ookal ben ik moe, ik ga met een big smile zitten. Ik eet mijn ontbijt snel op. Mary lacht, 'you were hungry, weren't you ?' Ik grinnik en knik. 'So, what are you going to do today? You have a couple of free days.'
'Actually, I go to a friend today. '
'You have a friend in Liverpool"
Ik knik "yes'
Ze glimlacht, 'good for you.'
Ik kijk op de klok. WAT is het al twaalf uur ?
Ik zeg Mary gedag en doe wat normale kleren aan, snel ren ik daarna naar het busstation waar ik de bus neem naar Queen's Square, waar ik op Niall moet wachten.





Blurghh Slecht.

Reageer (3)

  • Smoke

    Weet je, ik ben iets van een maand terg voor een week in een gastgezin in london geweest en ik heb non stop lopen fantaseren dat ik ze tegen zou komen HAHAHA im so pathedic. maar je schrijft echt heel goed.

    1 decennium geleden
  • fluweel

    blurghh GOED :)

    xx

    1 decennium geleden
  • unfbieber

    FINALY IK HEB ZO LANG GEWACHT ..
    snel verder ;333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen