Foto bij Nobody knows

Zo snel als we kunnen lopen Alli en ik naar he metrostation. In de metro vertel ik Alli waarom ik zo snel terug wil. 'Don't tel anyone, even don't tell Niall. I go away from here, but don't worry, I'll be fine.' Bij het hotel aangekomen begin ik verwoed mijn spullen in te pakken. Ik schrijf nog snel even een briefje voor Niall. Lieve Niall, maak je geen zorgen over mij, ik zal goed voor mezelf zorgen. I love you, Niall en Eef 4ever. Ik pak mijn tas, geef Alli een knuffel en het briefje voor Niall en loop het hotel uit. Ik pak de metro die naar het vliegveld gaat. Daar stap ik in het vliegtuig. Ik heb geen idee waar het vliegtuig naartoe gaat, maar ik heb echt geen zin om door mijn ouder meegesleurd te worden naar huis. Ik wou dat ik bij Niall in het ziekenhuis kon blijven, maar dan word ik zeker weten meegenomen naar Nederland. Ik wil zo graag in Engeland blijven, het is daar zoveel leuker dan in Nederland. In het vliegtuig pak ik mijn mobiel en zie dat ik een gemiste oproep heb van Jenna. Shit, ik kan nu natuurlijk niet bellen, maar als we geland zijn is dat het eerste wat ik ga doen. Ik pak mijn iPod en luister More Than This. De jongens hebben het nummer speciaal voor mij in een studio opgenomen, en alleen ik heb die versie. Als ik daaraan denk rollen de tranen over mijn wangen. Ik snap eigenlijk niet waarom ik zo'n punt maak van weer naar huis gaan. Natuurlijk, ik wil graag bij Niall blijven, maar nu ben ik ook niet bij hem. Ik heb niemand verteld waar ik ben, en ik denk dat ik het alleen aan Jenna ga vertellen als ik weet waar ik terechtkom. Zij vertelt het vast niet door, ze kan heel goed geheimen bewaren. Als we geland zijn kijk ik om me heen. Het vliegveld van Dublin? Ik ben in Ierland! Ik pak mijn mobiel en bel Jenna. Gelukkig neemt ze op. 'Hee chick, hoe is het in de UK? Ik zag op tv dat Niall lastiggevallen is...' 'Nou, eerlijk gezegd ben ik niet in de UK. Kun je een geheim bewaren?' 'Tuurlijk, als het niet om je leven gaat.' 'Luister, ik ben nu in Dublin, ik...' 'Wat? In Dublin?' 'Laat me even uitpraten Jen. Kijk, even samen gevat: Niall ligt in het ziekenhuis dus, mijn ouders zijn in Engeland, ze wouden me komen halen, maar dat wilde ik niet en dus ben ik in het vliegtuig gestapt en ben ik in Dublin. Vertel het aan niemand, zelfs Niall weet niet waar ik ben.' 'Okay, ik vertel het niet, als jij maar levend terugkomt, in de UK of in Nederland. Als je maar goed voor jezelf zorgt.' 'Doe ik, ik heb nog wat geld, jij moet ook goed voor jezelf zorgen. Friends forever, i love you.' 'I love you too.' Ik hag op, pak mijn spullen en neem de bus naar het centrum. Daar ga ik op zoek naar een jeugdherberg. Gelukkig vind ik een leuke goedkope en ik loop even door het centrum. De mensen zijn erg aardig, en ik krijg allemaal dingen gratis. Aan het einde van de dag word ik gebeld door mijn ouders. Ik negeer mijn mobiel en loop naar de jeugdherberg. Daar eet ik wat en om half 10 val ik uitgeput in slaap.

Reageer (2)

  • drunklinson

    Supersupersupersuper (H)

    1 decennium geleden
  • Yestherday

    OMG, je zal maar in Dublin zitten
    Mooi(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen