Foto bij Chapter 7 ~

Ik keek rond en zag allemaal mensen met koffers lopen. waaronder ook ik. 'Kan je echt niet mee?' vroeg ik voor de honderdste keer aan Niall. 'Nee, sorry' zei hij en ik barste in tranen uit. Hij pakte me vast en kuste me. 'Niet wenen, We skypen iedere dag en we gaan niet uit elkaar door de afscheid. Promise!' zei hij. Ik zag dat hij het zelf moeilijk kreeg en bijna begon te wenen. Ik zou hem zeker een maand niet zien. Een hele maand. Naast me zag ik dat ook Imara aan het wenen was en dat Harry haar was aan het troosten. 'De vlucht naar België vertrekt over 20 minuten, kunnen alle passagiers zich naar het vliegtuig begeven, danku' werd er door de hal afgeroepen. 'Goodbye my lover' zei Niall en hij loste mijn hand. Ik keek nog een paar keer om en zag hem daar dan staan. Hij begon te wenen. Ik liep nog een laatste keer op hem af en kuste hem nog een keer. 'Daag' zei ik half huilend en liep toen weg zonder nog om te kijken. Dat zou het alleen maar erger maken.
Op het vliegtuig deed ik niks als wenen, ik kon alleen maar aan Niall denken. 'Niet huilen, je ziet hem weer terug...je doet bijna alsof hij dood is' Zei mama, mama altijd met haar irritante opmerkingen, dat was nu echt niet gepast. Ik wist niet wat ik moest antwoorden dus ik zweeg en draaide mijn hoofd weg. Ik voelde de tranen komen maar probeerde ze op te houden. Ik mocht niet meer huilen, Niall zou het ook niet willen.
We stonden aan de band om de valiezen te pakken. Ik wou zo rap mogelijk thuis zijn, dan kon ik met Niall op skype. Ik had hem een uur geleden nog gezien en ik miste hem nu al verschrikkelijk! 'Haast je papa!' zei ik toen we eens in de auto zaten. 'Jaja, ik kan toch niet sneller rijden he, ik rij al 130/uur'
Na ongeveer een halfuurtje waren we dan thuis, ik opende de deur en liep de trap op. Toen ik op msn zat was Imara al online.
'Heey! x' Ze begon al direction te praten waarop ik antwoorde:
Hoi x
hoe gaat het nu met je? ik zag dat je het nogal moeilijk had daarstraks ;s x
ja, ik mis hem nu al zo verschrikkelijk veel ;( x
ja, ik mis Harry ook, maar OMG! hij is online op skype! YES! :D
ooh leuk! Niall ging ook nog online komen vanavond! :D
OMG LAURINE! HARRY HEEFT GEEN SHIRT AAN!
Hahaha, Ik ga Niall straks ook dwingen zijn shirt uit te doen :D
...
Ik moet gaan, byee! xxx
byee! xxx
juist toen ik zag dat Imara op offline sprong kwam er een kadertje van skype in de rechterhoek van mijn scherm *NIALL HORAN HEEFT ZICH AANGEMELD*

Hier is dan hoofdstukje 7 :D hoop dat je het goed vond? and you know abo's en kudo's maken we blij! :D en natuurlijk maken comments mijn dag ook altijd goed.. :D lots of love, Laurine xxx

Reageer (1)

  • Pandorica

    En toen koppelde Laurine Mirthe aan Louis!
    Wauw, ik heb echt een obsessie '$$
    Iloveit! <3<3
    VerderWorteltjeVanMe! <3<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen