Foto bij Chapter Four

De knappe jongen met de krullen stond voor me. "Why are you here?" vraag ik aan de jongen. Hij glimlacht naar me. "I want to help," zegt hij vastbesloten. "You can't take my mommy away from me!" riep Eve geschrokken uit. Hij tilde het geschrokken meisje op. "I'm not just going to help your mother, sweetie, I'll help you too." Het meisje keek vrolijk naar mij. "Shall we go with him mommy? He seems so nice!" Vertederd kijk ik naar Eve die bij de onbekende jongen op de armen zat. "What's your name?" vroeg hij aan mij. "I'm Maika, and this is Eve," zeg ik tegen de jongen. "Isn't Mike a boys name?" hij trok zijn wenkbrauwen op, "anyway, I'm Harry, Harry Styles." Ik zuchtte. "That's what I said too when mommy told me her name yesterday!" Harry keek het kleine meisje verbaasd aan. "I met her yesterday, she doesn't have any family and neither do I, since then we spent loads of time together and Eve asked me if she could call me mommy and I said yes." Glimlachte ik naar de jongen. "By the way, my name is Maika, Maika Goulding, not Mike." De jongen gniffelde. "Alright. So are you going with me or not?" zei hij meer tegen mij dan tegen Eve. "If you kick us on the street again like we're trash, I'm going to kill you!" De jongen lachte. "It's okay ma'am!" Samen met Harry die nog steeds Eve in zijn handen hield liep ik naar zijn huis. "Do you live alone?" Mijn vraag werd beantwoord door een opengaande deur met een niet al te vrolijke jongen in de deuropening. "Where were you? We were worried to death about you! And who are this?" De jongen kijkt ons verafschuwd aan. "This is my new family Zayn. This is Eve and this is Mike." "Maika," verbeter ik hem lachend. "That's what I said," zegt hij alsof hij het echt meent.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen