Foto bij 1. Ik mis die goede oude tijden!

"Hier is Xavina nog in haar oude landje en zit nog steeds op de zelfde school, maar ze wil het liefste terug!

Zittend op de bank, kijk ik wat rond in de huiskamer ik vind het hier helemaal niet leuk meer, ik wil terug naar Duistland! Ik mis de tijd van vroeger, ik mis al mijn vrienden en vriendinnetjes van de kleuterschool, zuchtend pak ik een fotoboek van vroeger erbij en bladder er meteen door heen.. "Daar een foto van mijn en kleine Tommi samen, we waren 2 beste vriendjes op de kleuterschool, en nu? Nu zijn we gescheiden van elkaar, woon in in Nederland en hij verweg in Duitsland.

"Waarom moest mama verhuizen, waarom moest ze naar dit owzo geweldige Nederland? Ik mis de mooie plekjes in Duitsland, hier heb je een stink vuilnisbelt, nou lekker mooi! Zuchtend laat ik me voorover op de bank vallen, ik wil die oude tijd terug! Waarom neemt mama haar oude baan niet terug in Duitsland?! Waarom wilt ze geen contact met Simone, hun waren 2beste vriendinnen van elkaar, zo kwam ik in contact met de lieve Tommi! Hij was altijd zo lief voor, ik was een keertje gevallen op de kleuterschool wat denk je? Tommi hielp me en gaf me zo lief kusje! Hoe schattig?

Wat was dat een geweldige tijd samen met Tommi, nog steeds noem ik hem Tommi! Hoe oud zou hij nu zijn? Ik ben zelf nu 17 en hij zal misschien ook wel 17 zijn?! "Ik ga mama gewoon smeken om terug naar Duitsland te gaan, of zal ik ervoor zorgen dat ze soms weer in contact komt met Simone? Bij het denken aan vroeger rolt er een traan over m'n wang, zie je nou?! Ik mis de oude tijden met Tommi! Ik wil hem zien, een dikke knuffel geven, mijn oude beste maatje zien! Maar nee dat gaat niet, mama moest met perse naar Nederland! Waarom bleef ze gewoon niet in dat mooie stadje Duistland?..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen