Foto bij 4. ahadi

een nieuw hooofdstuk

alle karakters(C) disney
tekening boven(c) ik
verhaal(c) ik

uru kwam aan bij de koningsrots. Waar ben je geweest zei mohatu met zijn rustige stem. gewoon ergens in in koningslanden antwoordde uru. Mohatu ik wil niet dat je alleen in de open velden rond loopt. Er er kan overal gevaar dreigen zei mohatu. Ik denk dat het voor voorlopig het beste is dat je in de buurt van de koningsrots blijft. Pap, ik kan heus wel op mij zelf letten. Uru Wat als er toch iets gebeurt. goed ik blijf wel in de buurt zei uru.

____________
volgende dag

Uru mocht niet al te ver uit de buurt van de koningsrots en was daar helemaal niet blij mee. Ze gaat graag op avontuur uit maar dat kan nu niet. Ze ging uit verveling op een rots liggen. Oppeens hoorde ze geluiden vanuit het hoge gras komen. Een jonge welp met een goudgele vacht en groende ogen kwam te voorschijn. Hey wie ben jij? Ik ben ahadi zei de welp met trots. Haai ahadi ik ben uru. Weet ik zei ahadi. Huh hoe weet je mijn naam zei uru. iedereen weet toch de naam van de prinses he zei ahadi met een lach. Zo ahadi wat brengt jouw vlak bij de koningsrots. gewoon wat rond kijken zei ahadi. Ga je mee spelen zei ahadi. Nee kan niet ik mag niet te ver weg van de konings rots zei uru somber. Dan spelen we tog hier. Terwijl de welpen aan het spelen waren stond mohatu hun in de gaten te houden hij liet ahadi spelen met uru. ahadi kon er niks aan doen van het feit dat zijn troep de regels overtreden hij was gewoon een welp die vrienden wou worden. Mohatu zuchte en liep richting de grot ingang van de koningsrots.

___________

toen de avond viel gingen elk ahadi en uru richting huis. ahadi had voor dat hij uru ontmoet had gehoord van haar. Hij dacht dat zei een verwaande prinses was maar eigenlijk was ze heel aardig. Uru mocht ahadi ook wel. Zei namen afscheid en gingen elk naar huis. Toen uru thuis kwam zei haar vader. Leuke dag gehad? Ja ik een andere welp ontmoet zijn naam is ahadi en hij is echt aardig. mag ik morgen weer met hem spelen toe?
mohatu dacht na voor een seconde en zei eindelijk ja tuurlijk zolang je maar voorszichtig bent oke.? ja zal ik zijn. zei uru blij.



einde van deze hoofdstuk

Reageer (1)

  • Muislicht

    Plzz maak vervolg!! :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen