3. ontmoetting
1. de goudgele leeuwin is de leeuwin in het plaatje
verhaal(C) mijn
tekening(c) mijn
leeuwin(c) mijn
de rest(c) disney
een tijdje ging het goed met de nieuwe troep in hun land de leeuwinnen in hun land. Het eigenaardige was dat er nog steeds niks te bekennen was van hun troep leider terwijl de leeuwinnen gezegd hebben dat er 1 was. Na een tijd begonnen de leeuwinnen de regels te omzeilen. Ze doden meer dieren dan ze nodig hadden en het ergste ze jagen bij de waterpoel terwijl ze weten dat dat verboden is.
--
Uru had gehoord van de troep die in hun land verblijft en vind het interessant. Maar ze mag er niet heen. volgens haar ouders is dat veel te gevaarlijk. Uru had afgeluisterd van leeuwinnen van haar troep dat ze de regels niet opvolgden. En dat haar vader van plan was hun te confronteren. Maar Ze ging zelf ze dacht als ik dit afhandel dan zouden haar ouders trots op haar zijn. in de middag ging ze op zoek naar de onbekende leeuwinnen.
Uru stond in de open savanne van de koningslanden. Ze keek om haar heen maar zag niks. opeens stond een groot wezen achter haar. Uru draaide om en zag een leeuwing voor haar staan met een goudgele gekleurde vacht en velle rode ogen. De leeuwing zei Wat doet een jonge welp hier alleen je zou nog is ondekt kunnen worden door vijanden he he he. Uru`s hart bonzde van spanning maar raapte alle moed bij elkaar en vroeg. Ben jij 1 van leeuwinnen van de troep die in mijn vaders land verblijven. zo zo de grote koning mohatu stuurd zijn kleine prinses om dit te melden zei de leeuwin. Mijn vader weet niet dat ik hier ben schreeuwede uru. Dan moet he wel een hele moedige leeuwinnetje zijn eh prinses? Uru zei ik kom hier alleen om te melden dat als jullie je niet aan mijn vaders regels kunnen houden dat jullie hier niet langer welkom zijn. En dat komt een klein welpje mij vertellen haha. uru keek nog bozer. je kan tog wel tegen een grapje prinses wij zullen er voortaan om denken zei de leeuwin met een gemene lach. mooi en mijn naam is uru niet prinses. zei uru nog steeds boos. Ik mag jij wel uru je hebt pit. Je zou mijn zoon eens ontmoeten je mag hem vast wel. En ik zou als ik jou was aan niemand vertellen dat je met mij hebt gepraat. Wat als je ze wel boos worden. Mijn vader word niet boos. Ik zeg het alleen maar zou je die risico willen nemen uru? oke goed dan ik zeg niks zei uru. mooi denk er aan dit blijft ons geheimpje!!!
Er zijn nog geen reacties.