Foto bij ~20~

hope you like it! xx

Zayn Malik

“You never guess who I saw in the club last night Zayn.” Zei Liam toen we in de auto richting de studio zaten. “Than I’m not gonna guess.”zei ik kortaf want ik was bijna aan het slapen. “Don’t you wanna know who it was?” vroeg Liam nog een keer. Ik opende me ogen maar en keek hem wat vragend aan. “Tell me.” “You have to guess just once.” “I’m too tired to play these stupid games, just tell me it’s not that I’m gonna guess it right anyway.” Pff, fijn voor Liam dat hij ‘s ochtends zo vrolijk is, maar ik slaap liever. “Her name starts with a ‘C’. Is that enought to know who?” zei hij toen hij merkte dat ik een beetje geirriteerd was. Bedoelde hij nou…. Dat zei Harry gister ook al… Nee dat kon niet, zou veel te toevallig zijn dat hun allebei zouden beweren dat ze Colette hadden gezien. “Colette?”besloot ik toch maar te vragen. “Yes, she was there with her sister and some other girls. I guess Harry did saw it right yesterday, cause her sister was yesterday at the Starbucks, I recognized her.”

“So she did liked me?” vroeg ik nog onzeker aan Liam, nadat hij me alles van de avond ervoor had verteld. “Yes ,she thought you didn’t liked her. She was crying Zayn, I think everything was just one big misunderstanding.” Ik moest dit even tot me door laten dringen, als dit alles gewoon een groot misverstand was, dan moest het toch goed kunnen komen. “Why don’t you cal lor text her?” vroeg Harry, die ook in de auto zat opeens. “You’re right, gonna do that right now.” Ik zag dat we bijna bij de studio waren en besloot Colette te bellen zodra we buiten deze auto waren.

Vijf keer had ik inmiddels gebeld, maar elke keer kreeg ik haar voicemail, waar ik niet veel van verstond omdat ze hem in het Nederlands had ingesproken. “Zayn it’s your turn to sing.”hoorde ik Niall naar me roepen. Omdat ik haar niet nog een keer kon bellen besloot ik haar maar een sms te sturen. Ik las de sms die ik wilde nog een keer over. ’Hey Colette, Liam told me about yesterday. Maybe we can meet each other to talk about everything. If you want that ofcourse. Xxx Zayn’ stond er. Ik vond het wel goed zo, drukte op verzenden en liep snel de studio binnen. “And… Did she pick up?” vroeg Harry nieuwsgierig toen ik de studio binnen kwam. “No, I already tried five times, but I got her voicemail. So now I just left her a text message.” zei ik en blijkbaar zag Harry de teleurstelling op mijn gezicht want hij sloeg een arm om me heen en zei “Just try it later this day again, maybe she’s still asleep or just not seeing her Phone.”

Elke keer dat ik even pauze had die dag probeerde ik Colette te bellen. En elke keer als de pauze voorbij was en ik mijn telefoon weer weg moest doen sms’te ik haar nog. Tevergeefs want nadat we gegeten hadden en terug in onze appartementen waren, en het al bijna half tien was had ze nog niet opgenomen of terug ge-sms’t. Ik besloot het maar op te geven, ze zou het nu toch wel gezien moeten hebben ik was al meer dan 12 uur haar aan het bellen en sms’en. Dus waarschijnlijk had Liam het dan gewoon verkeerd en wilde ze niets van me weten. Ik stuurde nog een Sms’je en stopte mijn telefoon weg en ging maar slapen zodat deze dag zo snel mogelijk voorbij was.

Reageer (2)

  • liesjee16

    aaahhw I love your story so much!
    Ik ben echt verslaafd aan je verhaal, ik wil elke dag een stukje lezen omdat ie zo leuk is en je het zo goed schrijft!
    Pleaseeee go on!

    (flower)

    1 decennium geleden
  • HarrysWife

    en dan zet collete haar nederlandse telefoon weer aan,
    en ziet ze de 1000 gemiste oproeppen
    en de 100 smsjes,
    en dan gaan ze meeten,
    en dan worden ze verliefd,
    en dan leven ze nog lang en gelukkig.

    oke, sorry, dat moest ff,
    want ik hou van jou verhaal!! <333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen