Foto bij Deel 001

Deel 1

‘Maandag 9 September’

Nee he! De vakantie voorbij, alweer naar school. Ik heb zo geen zin hier in! Iedereen gaat mijn weer lastig vallen, en zeker het populaire ploegje! Kan ik me niet ziek melden!?
Zuchtend stap ik uit mijn bed en loop sloffend naar de badkamer, wat ga ik nu eens doen? Douche of gewoon alles aandoen? Ik stap snel onder de douche en kleed mijn eigen snel aan, nog wat make-up en mijn haren in orde. Sloffend loop ik terug naar mijn kamer op mijn tas te pakken, op naar school met deze volle tas! Ik wil helemaal niet, wie heeft school verzonnen!!!

Na een paar kilometers gefietst te hebben kom ik bij mijn school aan, iedereen staat verzameld op het schoolplein, alle groepjes staan bij elkaar, waar zijn mijn vrienden?? Na een tijdje rond gekeken te hebben kom ik er tussen staan, Ja hallo ik ben erook nog?! Opeens blijf ik verstijft staan, wat doet hij tussen ons groepje?! Hij hoort niet, niemand mag weten dat ik hem leuk vind, zijn wijde kleding, dreads en een petje! Pff wat is hij leuk, ik heb al vaak met zijn tweeling broer gepraat, maar ik kreeg nooit duidelijkheid. Ik kijk mijn beste vriendin aan en maak een kotsgeluidje over de jongen, ze moest eens weten dat ik hem aanbid!

“Eindelijk gaat de bel, op naar de les. Ja en daar komt mevrouw huppeltut, wat moet zij nou weer? Ze loopt express keihard tegen mijn aan, maar ik trek mijn er niks van aan! Eenmaal aangekomen in de klas, laat ik mijn eigen vallen op een stoel en pak mijn boeken en begin erdoor heen te bladeren, op sommige kom ik hartjes tegen, tjaa,die tekende ik toen hij pas bij ons op school kwam, ik zucht en richt mijn op de docent. Hoe kan ik me eigen nou concerteren als hij vlak naast me zit, ik kan zowat zijn adem voelen!!

Ik kijk rond de klas in, iedereen is druk bezig met het werk, en ik? Ik kan mijn eigen alleen maar concerteren op hem! Wat moet hij wel niet van mijn denken, hij denkt nu vast. Zij is raar ze vind mijn maar dom, en vast vind hij mijn zo dom! ‘Moet ik dan soms eerlijk zijn, me vriendin ziet mee aankomen, ja hij daar die vind ik leuk. Nou ik denk dat zei me dat niet in dank af gaat nemen, want zij vind hem ook wel oké, alleen maar ze zei het eerlijk het is niet haar type, wie dan wel? Zeker ze tweelingbroer? Ik let helemaal niet op, ik dwaal met mijn gedachten af, ik heb niks door dat iemand mijn aantikt.

Reageer (4)

  • BMTHxBVB

    Spannend!
    Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Mikrokosmos

    verder!

    1 decennium geleden
  • XhumAnLIENx

    Fun! I Think it's pretty Good!!

    Hahaha, ga je snel verder? Als je iets wil vragen, laat maar weten! xx

    1 decennium geleden
  • LadyPunk

    wouw egt leuk :)

    Verderrr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen