Chapter 6 ~
Ik keek in zijn ogen... 'Is het nu? jij en ik?' vroeg hij. Ik wist niet goed wat ik moest zeggen dus ik kuste en hem en antwoorde daarna 'ja.'
Ik voelde dat hij mijn hand voorzichtig vastpakte. Toen kwam Harry afgewandelt en wie had hij bij? 'Imara!' riep ik. 'Laurine!' we gaven elkaar een knuffel en begonnen te vertellen. dat was al zo lang geleden dat ik haar nog had gezien. 'Wat doe je hier? en met Harry? Harry Styles?' vroeg ik verbaasd aan haar. 'Hij is mijn vriendje, wist je dat niet?' zei ze alsof ik het al een eeuw moest weten. 'ooh, proficiat!' en ik liep terug naar Niall, ik tilde hem van de bank want hij daar zat weer veel te veel te eten op zijn eentje. Hij stond met veel tegenzin om en kuste me toen weer. 'I-i-is Niall jou vriendje?' vroeg Imara. 'JAA!' zei ik heel blij. 'ooh, proficiat!' zei ze. Ik was ook heel blij, mijn allergrootste idool die nu ineens mijn vriendje was. Na veel te hebben bijgepraat me Imara was ik erachter gekomen dat zei op net dezelfde dag, net dezelfde manier harry's vriendinnetje was geworden. Maar hoe moest het verder als we terug naar België moesten? Ze konden niet mee en wij konden niet hier blijven...
Reageer (3)
Oeeeee, deze story is echt verslavend !
1 decennium geledenLekker spannend.
SNEL verder zouk zeggen !
Wil je mijn story anders ook eens willen lezen?
Tga nu momenteel over Chad Michael Murray maar 1D komt er ook nog in maar dat is maar later. Hopelijk ben je mijn 6de abo.
De story (:
Danku (=
<3
AAAAAAAAAAAAAAAAAAH DANKU LIEVE SGAT GE BENT DE BESTE <3<3<3 Imara
1 decennium geledenOhh, ;o
1 decennium geledenLoveeloveelovee! <3
'Vreugdedansje! ^^,
Verderverderverder! <3