Foto bij Why do you wanna help me out of my problems (Tom lovestory) 62

Reacties? (A)

Het was nu jou beurt en je volgde de leraar naar binnen. Je ging zitten op een stoeltje en de leraar kwam over je zitten. Hij overhandigde je rapport en zei trots: ik niets te melden buiten het feit van dat je zo verder moet doen. Verbaast keek je naar je punten. Je had overal in de 80 of 70 procent. Je keek de leraar blij aan en daarna gaf hij nog info over het volgende semester. Je ging naar buiten. Andrew keek je nieuwsgierig aan. Andrew: jij bent snel buiten. Je vloog Andrew blij in zijn armen. jij: ik heb geen buis! Andrew: dus je mag naar Tom? Je knikte uitbundig en gaf je rapport aan Andrew. Andrew: wow, zo’n goede punten heb je nog nooit gehaald. jij: ik weet het! Andrew ging met je mee tot hij moest afslaan om naar zijn eigen huis te gaan. jij: ik zie je nog wel. Je gaf Andrew een knuffel en een kus op zijn wang. Daarna stapte je de laatste meters naar jou huis toe en smeet blij de deur open. jij: ik ben thuis! Meteen kwam Jens enthousiast naar je toe. Jens: en? jij: kijk maar. Je liet je rapport zien en Jens pakte je blij op. Jens: dat is geweldig! Hij stapte met jou over zijn schouder naar de woonkamer toe waar jou ouders zaten. Jens smeet jou rapport naar jullie ouders en niet veel later keken ze jou trots aan. jij: ik ga Tom bellen. Jens zette jou terug neer en je ging naar je kamer toe waar je meteen Tom belde. Tom: hey schat. jij: hey Tommie! Tom: jij bent zo blij. jij: wat zou je zelf als je te horen kreeg dat je naar je vriendje mag op Kerst! Tom: echt? Super! gefeliciteerd met jou rapport. Na nog een tijdje te hebben gepraat legde je op. Je zou morgen om half 1 bij hem zijn. Je pakte je koffer al maar in.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen