Chapter 5 ~
Ik werd wakker en ik hoorde al direct mijn gsm trillen. *1 BERICHT ONTVANGAN VAN NIALL* stond erin grote letters op het scherm. Ik opende het bericht rap en glimlachte terwijl ik het las:
'Heey schoonheid, ik was gisteren vergeten zeggen hoelaat, kom om 10 uur naar het ijssalon, je hoeft geen geld mee te brengen, ik trakteer en ja, het is een date xx' Aww, waarom was hij zo lief? Ik keek naar de klok en het was al half 10. Ik wou er natuurlijk goed uitzien dus ik trok mijn rokje aan en daarop een topje met het opschrift 'believe in love at the first sight' dat was gepast voor een date vond ik. Nu twijfelde ik nog tussen pumps of mijn all stars, ik koos voor de all stars, die zaten gemakkelijker. Op de badkamer verfriste ik me deed ik nog een beetje make-up op en klaar was ik. 'mama! ik ga even naar het ijssalon, Niall vroeg me om te komen, oke?' 'Oke, maar blijf niet te lang he!' Ik liep vrolijk door het hotel, toen ik buiten voor het hotel stapte ik in een van de vele taxies die er stonden. 'Het ijssalon vlakbij' zei ik en de taxi begon te rijden. '10 pond' zei de chauffeur toen we aangekomen waren, ik gaf hem een briefje van 10 pond en liep richting het ijssalon. er was nog niemand te zien dus ging ik op een bankje zitten voor het ijssalon. 'LAURRINNNEEE!' hoorde ik iemand roepen, toen ik me omdraaide zag ik Louis komen afgelopen. 'Huh? Louis? Hoe weet je mijn naam?' vroeg ik verbaast aan Louis. 'Denk je nou echt dat Niall niks over jou heeft verteld en over zijn date met jou? ik denk wel dat hij je ziet zitten hoor' en hij maakte een wenkbrauwwiebel. 'Denk je?' Ik geloofde hem niet, wat zou Niall nu in mij zien? 'Ja, hij heeft heel de avond over je zitten te vertellen..' 'Wat is dat hier? hoorde ik mijn naam vallen zojuist?' Zei Niall tegen Louis. 'Ja, ik was juist aan het vertellen dat je je mondje niet kon houden over haar'Zei Louis terwijl hij met zijn vinger op Niall's lippen tikte. 'LOUIS! LEUGENAAR! Let niet op hem Laurine, hij zevert alleen maar' en hij gaf Louis een duw om aan te geven dat hij moest ophoepelen, Louis liep uiteindelijk toch weg en Niall bood me een ijsje aan.
'Hoe vind je het?' vroeg hij toen we ons ijsje aan het eten waren op een bankje. 'Lekker!' antwoorde ik. Toen was het stil, Niall plaatste zijn hand recht op mijn hand toen hij zich van de bank wou afstoten. 'Ow...' zei hij en hij keek recht in zijn ogen waardoor ik ook recht in zijn schattige oogjes keek, onze hoofden kwamen dichter en dichter bij elkaar tot ik opeens zijn lippen op de mijne voelde.
Reageer (1)
Ohhh!! En Louis mijn nummer niet geven! Schande! ;o
1 decennium geledenik kraam evenveel onzin uit als Louis!
we zijn het PERFECTE stelletje! HahA, xd
Iloveyouworteltjevanme!
Awesome stukkie!
verderrrrz!!!