Foto bij Chapter 4 ~

Daar stond hij dan, dit was het moment waar ik zolang op had gewacht. 'Wil je een handtekening?' vroeg hij. Ik staarde even in zijn ogen 'uuh,ja, eentje voor mij en eentje voor mijn vriendin Mirthe.' Niall duwde 2 papiertjes in mijn hand en draaide zich om 'Tot de volgende keer!' zei hij en er vormde zich een geheimzinnige glimlach op zijn gezicht. Waarom zei hij 'Tot volgende keer?' en waarom lachte hij zo raar, ik bekeek de papiertjes,op eentje stond in grote en sierlijke letters 'NIALL' maar op de andere stond er nog iets onders, ik keek tegoei en er stond: 091458745. oh my god, daarom lachte hij zo, nu werd alles duidelijk. ik begon hardop te grinniken en ik zag Niall teken doen met zijn hand dat ik hem moest bellen straks. 'Wat is er?' vroeg mama toen ineens, 'ooh, niks hoor, gaan we terug?' vroeg ik, ik zag op mama haar gezicht dat ze het vreemd vond. 'Je zaagt zolang dat je Niall wilt ontmoeten en nu wil je al zo snel doorgaan? Ja, ze begreep het natuurlijk niet, alleen ik en niall, wij begrepen het.
Toen ik 's avonds op mijn bed staarde ik naar het papiertje met Niall's nummer op. Ik had zijn nummer natuurlijk al opgeslaan in mijn gsm. Ik wist nu niet zeker of ik wel zou bellen, maar besloot te wachten tot iedereen sliep.
Ik keek op de klok en zag dat het elf uur was. Oke, ik zou Niall nu wel moeten bellen, Seffens slaapt hij misschien. Ik tikte zenuwachtig de nummer in en hield mijn gsm aan mijn oor. 'Hallo, met Niall' hoorde de vrolijke stem van Niall zeggen. 'Hey Niall, ik ben het dat meisje van..' Ik kon mijn zin niet afmaken of hij begon al vrolijk verder te praten 'OOOH, Ik gaf je mijn nummer, ja ik herinner het me! Hoe gaat het met je?' Zei hij vrolijk. 'Alles goed, met jou?' Ik was zo opgelucht ik was gewoon aan het bellen met Niall Horan mijn grootste idool. 'Ik voel me super!' Hij zei het op zo een toon waar je zelf vrolijk van werd. 'Waarom gaf je me eigenlijk je nummer?' ging ik verder. 'Ooh, je was de eerste fan die me zo rond de nel vloog en je zag er best wel goed uit, hoe oud ben je?' Ik was verschrokken, Niall die zei dat ik er goed uit zag. 'Ik ben 16.' 'Oh, Perfect' mompelde Niall, 'Wat?' ik had het niet goed verstaan, hij mompelde het zo stil. 'Niks hoor, Maar ik moet nu ophangen, kom je morgen anders naar het ijssalon waar we elkaar gisteren zagen?' 'Ja, ik zal er proberen te zijn!' zei ik vrolijk ik hoorde Niall nog gedag zeggen en hij maakte een geluid met zijn mond dat op een kusje moest lijken, Het was zalig! Ik had zojuist met Niall gebeld en hij had me zelf mee op een soort van date gevraagd. Kort na ik mijn telefoon had weggelegd viel ik in een diepe slaap.

Hey beste lezers. Tis misschien nog een beetje saai maar vanaf hun 'date' gaat het echt awesome worden! ohje, ik beloof, hoe meer abo's en kudo's hoe vaker en hoe langere hoofdstukjes! (; Love you all! :D greetzz, Laurine <3

Reageer (2)

  • Nckyful

    amazayn! <3

    1 decennium geleden
  • Pandorica

    Worteltjee! ;D
    Ik moet van glimlachen als ik dit lees! ;D
    En bedankt voor de handtekening hé! ;P
    Verder!! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen