Met alleen onze handbagage liepen we naar de lift en wachtten tot deze was gearriveerd. Vlug zetten we een stap opzij toen een stel jongens de lift uitgestormd kwamen. ‘’Ook hallo,’’ mompelde ik lachend. ‘’What?’’ De 4 jongens draaiden zich abrupt weer om en keken ons verbaasd aan. ‘’Hi,’’ zei ik met een grote glimlach. ‘’Hey,’’ antwoordde de langste van de 4 als eerste. Vervolgens zeiden de andere 3 ook allemaal wat. Fijn, was ik de enige die nog niks had gezegd. Dacht April ‘’Hiya,’’ glimlachte ze. AWKWARD! Het was heel even stil toen zei de langste van de groep: “Hi I’m James, this is Carlos, Kendall and Logan.” “I’m Tammy and this is April.” “Nice to meet you!” Zei Kendall." “Yeah, maybe we can hang out sometime?” Zei Logan.
Maar intussen was ik alweer afgedwaald met mijn gedachten en vroeg, zonder dat ik precies wist hoe: “Is there a winkel near here?” “A what” zei Carlos met een fronsend gezicht. Toen schaamde ik me wel even en kreeg ook een beetje een kleur. “euhm… a place to buy things.” Probeerde ik. “O, you mean a store!” Said Kendall met een glimlach. “where are you guys from?” vroeg James. “We’re from Holland” zei April die al een tijdje teruggetrokken had staan luisteren. “Maar misschien kunnen we beter eerst naar onze kamer gaan voordat we weggaan.” Zei April tegen mij en toen bedacht ik me dat we dat nog helemaal niet hadden gedaan. Maar een van de jongens vroeg al voordat ik nog wat tegen April kon zeggen: “What are you saying?” “O… Sorry… I keep forgetting you’re not Dutch!” stamelde ik. “I said, we still have to check ou our room!” “We just got here you know.” “O well where is your room?” “We’re in room 6B” zei April. “Do you have any idea where that is?” “Yeah sure, don’t you have any bags?” “Well they got lost at the… euhm… you know the place with all the planes…” April liep helemaal rood aan tot Carlos opeens zei: “O you mean the airport!” “Sure…I… I think…” stamelde April. “Anyway they got lost, that’s also the reason why I asked where the shop was, so we can buy some new stuff” “O, that’s not very nice, I hope they’ll be found.” Zei Logan. “Let’s go to our room.” Zei April die nu wel een beetje ongeduldig begon te worden. Ze wilde nu eindelijk toch de kamer wel eens zien.

Ze hadden afgesproken dat Tammy later met James en Logan naar de winkel zou gaan en Carlos en Kendall April zouden helpen in het appartement. Maar eerst gingen Tammy en April naar hun kamer. Maar ze schrokken wel een beetje toen ze binnen kwamen. Alles was vies en ook waren er niet erg veel kleuren te bekennen in de kamer. “Ik hoop toch dat we nog dingen mogen aanpassen.” zei April. Dit was nou niet bepaald waar de meiden op hadden gehoopt. Maar ze bleven positief en dachten, we kunnen die jongens nog wel vragen hoe we hier iets aan kunnen doen, die komen straks toch nog langs. Intussen gingen ze de rest van het palm woods maar even verkennen. Toen ze het zwembad zagen was hun dag alweer helemaal goed. “Kijk Tammy een zwembad!” Zei April opgewekt toen ze naar buiten liep. “En moet je kijken wat een heerlijk weer, veel beter dan dat in Nederland!” “Ik wil hier wel elke dag heen.” Zei Tammy opgewekt. “Maar vergeet niet waarvoor we hier zijn he?” “Jij wil acteren en ik wil scripts schrijven.” “Dat moeten we natuurlijk niet vergeten.” “Dat klopt, je hebt gelijk April, laten we eerst maar terug naar het appartement gaan Carlos, James, Kendall en Logan zullen er zo wel zijn.”

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen