Fourtyone.
WMagicTwins zei op 4 jan 2012 - 18:06:
Nou, door deze reactie wordt je superblij en ga je van blijdschap nog veel meer schrijven! En bob
heerst... Snel verder
BeSlytherinn zei op 4 jan 2012 - 16:57: Snel verder!
dit verhaal is verslaven
Reacties helpen ik lig hier om half 2 nog te schrijven!
Azalea en George waren dus blijkbaar net samen. Ze hadden een soort van brieven relatie. Af en toe zagen ze elkaar eens. Maar nooit lang. Ik hield me bezig met Fred en zij twee met elkaar. Na een paar bekers boterbier moesten we teurg naar het kasteel, het was al bijna 5 uur en dan gingen de poorten dicht. We kusten de jongens goedenacht en liepen vrolijk naar het kasteel.
~~A few months later.
Harry bleef maar rondhangen bij de kamer van hoge nood. Nu pas denk ik er aan dat het klinkt alsof een kamer die tevoorschijn komt als je dringend moet poepen ofzo... wat een gedachte Jimmy! Hij ratelde ook maar door over allemaal plannen van Malfidus. Ik werd er gek van maar geloofde hem ook deels. Ik bedoel, je vermoord een jongen niet bijna als je alles gewoon verzint? Fred zag ik niet meer aangezien Voldemorts dreiging steeds groter werd. Alle brieven werden dubbel gecheckt door vilder en daarbij kwam het ook nog eens dat de helft van mijn brieven of niet bij me aankwamen of niet verstuurd werden, daar nog eens bij verdacht Vilder mij en Harry van de Mestbommen op de toiletten van de 8e verdieping. Mevrouw Norks volgde me dan ook overal, ik moest nog maar iets "verdachts" doen of ze was Vilder al halen. Ik zat in de klokkentoren op de vensterbank toen Vilder hijgend achter me stond. 'Nieuwe plannetjes aan het bedenken? Wat ga je dese keer doen? Een toilet laten ontploffen.' Ik zuchtte geergerd. 'Misschien laat ik ú wel ontploffen!' Snauwde ik en liep naar de leerlingenkamer.
Reageer (4)
cool ze wil hen laten ontploffen cool
1 decennium geledensnel verder
dit verhaal is verslavend
Woedend stampt Jip de trap af. Verbaast blijft ze staan als ze een harde knal hoort. Ze vestigt haar hoop op haar zonet boze uitroep en gluurt om de hoek van de klokkentoren. Daar fladdert een elfje rond, met een wel heel bekend gezicht. Roze jurk, balletschoentjes en afschuwlijk, vies lang haar. Met een gil van horror rent Jip weg. Vilder is na dit ernstige voorgeval nooit meer gezien. Opvallend was dat mevrouw Norks een dikke buik had na deze aparte gebeurtenis.
1 decennium geledenStout he, een stukje verderschrijven aan je geweldige verhaalxD
Snel verder(H)
ik blijf in herhaling vallen
1 decennium geledenSnel verder!
oeeee
1 decennium geledenlaat vilder ontploffen
en maak daar eten van en geef het dan aan sneep
sneep wordt doodziek en gaat hij dood
snel verder