Chapter 2 ~
>>> <3
Ik propte de laatste spullen nog rap in mijn tas en liep de trap af. Mijn mama stond al met de sleutel in haar hand te wachten. 'Komop Laurine! haast je! de trein wacht niet!' Zei ze ongeduldig. Ik stapte in de auto en realiseerde me toen dat ik mijn fotokader met de foto van Niall was vergeten. 'STOP! ga terug, mijn fotokader van mijn foto van Niall!' riep ik door de hele auto. Papa duwde op zijn rem en reed terug. Ik grijpte de fotokader van mijn bureau en liep rap terug naar de auto. Ik viel in slaap met de fotokader tegen mijn borstkas.
'Wakker worden, we zijn er, we zijn in Londen' hoorde ik een stem zeggen. Ik opende mijn ogen en ik zag allemaal rode bussen en rode telefooncellen. Eindelijk, Londen! Ik was er, hier had ik zolang op gewacht. Ik sprong uit de auto en pakte mijn tas. In elke winkel zag ik boekjes met one direction en niall en harry. Ik werd er zot van... wanner ging ik hen eindelijk eens ontmoeten? Ik had schrik dat ik eindelijk in Londen was en hen niet zou ontmoeten, maar ik bleef positief, ik zou hen zien! We waren in het hotel en het was er zo groot. Op de kamer was er niet veel te beleven, je kon enkel tv kijken, dus deed ik dat maar. Ik startte de tv en WMYB begon te spelen op een of andere engelse muziekzender. Ik werd er zot van overal was 1D, ik was hier nu in engeland wie weet hoe dicht ik bij Niall was. ik moest hen gewoon ontmoeten voor ik terug naar België ging, dat stond vast.
Tis een saai hoofdstukje, ik weet het, maar vanaf het volgende hoofdstukje komt er een beetje meer spanning in dus zeker blijven lezen en abo's, kudo's?
lots of love for all the readers,
Laurine <33
Reageer (3)
Hey Laurine,
1 decennium geledenIk vind het een leuk verhaal, maar het is nogal onlogisch dat je in de auto in slaap valt en opeens wakker wordt in Londen. Je moet namelijk een deel met de boot gaan of met een (speciale?) trein gaan
xx Hanne (Ik ben hier ook door de fanclub op fb :p)
omg, mooi (;
1 decennium geledenIlikee!
1 decennium geleden