Hello Los Angeles!
‘Ik ga ff me moeder bellen hoor!’ Zegt Kiki tegen Esther. Kiki en Esther wonen net een weekje in Los Angeles. Voor het eerst wonen ze op zichzelf dus dan maar met ze tweeën in 1 huis. Kiki en Esther kennen elkaar al vanaf hun geboorte. Vroeger zeiden ze al dat als ze uit huis gaan, samen gaan wonen in Los Angeles. Ze wonen samen in een hele mooie villa, want ze hebben allebij een goede baan, hoog inkomen. ‘Ja is goed!, maar wat gaan we vanavond eten?’ Vraagt Esther. ‘Uhmm…..ja dat weet ik niet hoor Es! Misschien even een patatje bij de snackbar halen? Of hebben ze dat hier niet?’ “Hahaha. Neeeee.” zegt Esther. “Ik maak wel een lekkere salade, dat is mijn specialiteit
!”. ‘Hoi mam, ja hier is alles goed en hoe is het met jullie daar in Nederland?’ zegt Kiki tegen de telefoon.
Mijn moeder is dus helemaal niet zo geïnteresseerd in mij, denkt Esther. Als ik bel is het alsof ik helemaal niet zo ver weg woon en het gewoon normaal is om elkaar zo lang niet te zien..
Maar gelukkig heb ik mijn bff ( best friends forever) Kiki. Met haar kan ik alles delen. Wij kennen elkaar al zo lang. Zij heeft me zelfs engels geleerd, want dat kon ik nog niet voordat ik visagist werd haha.
‘Triiinngg’ ‘Triiinngg’. Ow, de telefoon, wie zou dat nou zijn? “Neem jij ff op Es?” vraagt Kiki. ‘Jaa is goed !!’ zegt Esther’. ‘Hello, with Esther’. ‘Hi, Eshter !’ zegt een man door de telefoon. ‘And who are you?’. ‘Im Jaythan, we had a date last weekend!’. ‘Ooh, hi Jaythan!, how are you?' ‘I’m fine thanks for asking, but I had a question. I give a party this weekend at my house, maybe you would come? You can bring your friend also with you.’ Nee hè! Dat was het eerste wat ik dacht. Die Jaythan is een aardige, leuke en knappe gast alleen zonder inhoud. Kiki en ik hebben ff rust nodig en dus niet een feest van hem. ‘Oh well, that’s very nice of you Jaythan!’ zegt Esther op haar aardigst. ‘But unfortunately I have to tell you that we already had some plans this weekend, to look around and making the house O.K.’ Ik hoor Jaythan zuchten. ‘Well, oke it doesn’t matter. Have fun this weekend and I hope to see you soon! ‘Thanks Jaythan, you to bye!’. Zo hebben we dat ook weer netjes opgelost.
“Jaa ik zal er de groetjes doen, dike kus en we skypen snel dooooeeeei mam!!!’ Kiki legt haar mobieltje weg en loopt weer de woonkamer in. ‘Hey es, wie was dat?’ ‘Oh haha, Jaythan je weet wel met wie ik vorig weekend een date had. Hij wilde nog even zeggen dat hij het zo gezellig vond en me graag weer wilde zien.’ ‘Oh aawh, zo lief!’ Jaa heel lief, NOT. Dacht ik..
‘Kom Kiek, we gaan lekker filmpje kijken en dan slapen!’ ‘Okeee hihi, welke film? Ik weet el een leuke film, Step Up 3D!! Kom we gaan die kijken!’ “Okee is goed kiek, en daarna lekker slapen, ik ben zo moee!’. Kiki en Esther lagen lang uit op de bank een film te kijken toen plots de tv uitging. “Oké! Dat is jammer dat ie uit is, we kijken morgen wel kan ik nu naar bed hihi’ Zegt Esther terwijl ze heel overdreven gaapt.
Er zijn nog geen reacties.