tijdsprong!!
sorry kon niets meer bedenken!!!
side note: jasem en rosalice hebben altijd al hun gedachten gehoord op welke afstand dan ook (net als de pack communiceerd)
rosalice pov

'omg vandaag worden ze 2 jaar aleen ze zien er wel uit als 14.' 'jase zei jij net wat?' vroeg ik in mijn hoofd. 'nee ik dacht dat jij wat zei'dacht hij terug. 'raar' dacht ik. 'ja idd.'
ik kwam mijn bed uit en ging naar jasem toe. "hey jase" zei ik toen ik daar was. "hey rose" zei hij met een glimlachh op zijn gezicht. "happy b-day!!!" hoorde ik achter me en ik schrok me dood iedereen gaf me een knuffel en als laatste kwam mijn beste vriend en mijn crush seth (ookal wist hij dat niet) ik gaf hem een dikke knuffel en een kus op zijn wang, hij keek me glimlachend aan "en hoe voeld het nu om 2 te zijn" zei hij plagend. "het voeld best wel raar want ik zie eruit als 14" zei ik serieus "ja dat dacht ik daarstraks ook al." "was jij dat??" "wat bedoel je??" zei mijn vader. ik negeerde hem en ging verder met het praten met seth " vanmorgen hoorde ik iemand 'omg vandaag worden ze twee jaar alleen ze zien eruit als 14'denken ik dacht eerst dat het jase was maar het bleek van niet, het klonk net zoals het klinkt als jase en ik met elkaar praten."
mijn vader hapte naar adem en had duidelijk gezien en gehoord wat er in mijn hoofd afspeelde. "pap je denkt toch niet dat wij ook gedachten kunnen lezen he?!" vroeg jasem aan onze vader. "ik denk het niet aleen maar ik weet het honderd procent zeker" hij keek de andere aan en zei "alezaer is er samen met de andere denali." mijn vader hapte naar adem 'wow wie zijn er daarboven zo krachtig? dit heb ik nog nooit meegemaakt er zijn drie gedachte lezers twee mensen die met dieren kunnen praten en iemand die met de elementen kan knoeien aleen is veel krachtiger dan benjamin!' mijn vader had het ook gehoord en keek ons raar aan

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen