Foto bij Pannenkoek!

Dit is mijn eerste verhaal, die ik een tijd geleden geschreven had. Sorry als het dus een beetje stom is, fzo..

NEE !! Gil ik, haha Marie rende achter me aan met een pak meel in haar hand.
We waren pannenkoeken aan het maken, en blijkbaar had Marie er genoeg van.
NEEE!! Gil ik nogmaals, maar Marie ging gewoon door, ik durfde niet in de spiegel te kijken maar deed het toch, Ohnee, ik was helemaal spierwit, Marie gilde het uit van het lachen.
Zo was Marie altijd, vrolijk, lief, behulpzaam, grappig, en altijd in voor een lolletje.
Wat had ik toch geluk met zo'n vriendin. Helaas geen vriendje.. ik kon er niks aan doen , zodra ik aan Marie dacht, dacht ik eraan dat zij net is getrouwd, zwanger is, en ik 22 ben , single en nog nooit een relatie gehad langer dan 2 minuten. Oke, alleen Lesly maar hij was me denkbeeldige vriendje, die ik dumpte omdat hij mijn barbiepop kapot had gemaakt, terwijl ik het eigelijk zelf had gedaan maar dat niet wou toegeven. Achja tuurlijk ben ik wel eens écht verliefd geweest, maar het was nooit wederzijds, behalve een keer, een jongen eindelijk geïntereseerd in mij, maar toen bleek hij geboren te zijn als een meisje, en had die geen mannelijke geslachtsdeel, ja hallo, daar hoef ik toch niet mee? Hoe kan ik dan een baby nemen later? Ik ben brunette, slank, mooie huid, lieve stem, leuk karakter, en had een leuk flatje op de hoek van New york, WAAROM !? Waarom viel er niemand op mij ? Kwam het door mijn lange benen ?
Mijn droge gevoel voor humor ? Mijn knalgroene flat ? Misschien mijn verslaving voor magazines? Of misschien omdat ik 22 ben en nog nooit een échte relatie heb gehad?
Eigenlijk wist ik al wat het goede antwoord was.
Als ik een blind date had met een jongen en hij vroeg hoeveel relaties ik had gehad, en ik moest met een knalrood hoofd zeggen; nul, dan wist die niet hoe snel die moest zeggen dat die buikpijn had, of dat die eigenlijk niet zoekt naar een relatie, met andere woorden zo snel mogelijk van mij afwilde. En dat gebeurde me té vaak. Waarschijnlijk zal ik voor de rest van mn leven single blijven. *Zucht*
Fletch, Marie verstoorde mijn gedachten door een grote pannekoek met stroop recht in mijn gezicht te gooien. Fijn heel fijn.. Ik rende achter haar aan en smeerde slagroom op dr buik en zei heel droog : Vind de baby fijn. Marie hield het echt niet meer, en barstte in lachen uit. De baby is nog maar een eitje suffie! Dit voelt die niet eens!
Ook ik kon het niet meer houden en barstte in lachen uit!
Zo lagen we samen wel 3 hele minuten te gieren , ik kon nog net met woorden uitbrengen :
Je bent een pannenkoek Marie ! Haha antwoordde ze, je bent zelf een pannenkoek!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen