Chapter 1 ~
Voor de zoveelste keer keek ik naar een foto van Niall. Ik wou hem echt zo graag ontmoeten? Maar hoe? Mijn ouders zouden nooit naar Londen gaan voor mij. 'Laurine!' hoorde ik mijn mama van beneden roepen, ik liep de trap af en daar zat mijn hele gezin rond de tafel.
'Heb jij een bepaalde voorkeur voor vakantie?' vroeg ze. Ik dacht meteen aan Londen, al aarzelde ik een beetje om het te zegge, waarschijnlijk zou ze toch weer beginnen te zagen. 'Londen!' zei ik toch maar. Mama keek me al direct kwaad aan, boos liep ik terug naar boven. Ik barstte in tranen uit en liet me op mijn bed vallen.
ik hoorde mama op de deur kloppen. 'GA WEG!' riep ik nog, maar ze kwam toch binnen. 'Wat is er dan?' vroeg ze. 'Ik wil naar Londen! Begrijp het dan! Ik wil Niall ontmoeten!' riep ik al huilend. Ik zag op haar gezicht dat ze er niet mee akkoord was.
Ik schakelde mijn computer uit en trok mijn pyjama aan. Daarna ging ik op mijn bed liggen en las in mijn dare to dream boek van one direction, ik wou juist de boek dichtdoen toen ik geklop op de deur hoorde. Ik antwoorde niet omdat ik wist dat he mama was. 'We gaan naar Londen' hoorde ik haar zeggen, mijn hart maakte een sprongetje en ik keek op. 'Echt?' vroeg ik verbaast aan mama, 'ja, echt, we vertrekken overmorgen, maak je koffers maar.' ik sprong van mijn bed en omhelzde mama. 'Nu hopen dat je Niall mag ontmoeten' Fluisterde ze in mijn oor.
Reageer (3)
leuk
1 decennium geledenVerder <3
1 decennium geledenJe schrijft echt mooi!
ben hier door de One Direction groep op facebook c:
1 decennium geledensnelverder <3