~08~
"Jij bent blij.", zei Esmee toen ik de woonkamer in liep. "Ik heb genoeg rede.", zei ik. "Maggie?", zei Edward. "Je moet de wolven niet zo ver pushen, oké?" "Nou, het was best wel leuk hoor.", lachte ik. "Doe maar gewoon niet." "Oké." Ik liep naar Alice's kamer. "Boe.", zei ik. "Maggie!", zei Alice blij. Ik kon aan haar gezicht zien dat ze me mee wilde sleuren om te shoppen. En ik had gelijk.
"Alice, waarom zou ik dit ooit dragen.", zei ik terwijl ik naar de blauwe jurk keek. "Omdat we Renesmee's verjaardag gaan vieren." "Ow. Dan nog, waarom zou IK dit dragen?" "Daarom, trek uit, we gaan zo naar de volgende winkel, want die schoenen passen er echt niet bij." "Bedankt.", zei ik zuur.
Toen we eindelijk thuis waren stuurde ze Edward, Bella en Renesmee naar hun huis en begon ze als een tornado de woonkamer te versieren. "Alice? Je spoort niet.", zei ik. Rose en ik stonden te kijken, maar het werd snel saai. "Wie komt er eigenlijk?", vroeg ik. "Een aantal wolven, Charlie, de Denali's, de Egyptenaren en Siobahn en Liam. Ik glimlachte toen ze dat laatste zei. Ik miste ze toch best wel. "Sterker nog: We zijn er al." Siobahn knuffelde me helemaal plat. "Ik heb jouw ook gemist hoor.", lachte ik. "En hoe is het hier?", vroeg Liam. "Gezellig en nooit gedacht dat ik iemand anders dan jullie twee zou vinden die mijn konden uitstaan.", lachte ik.
Reageer (2)
nice story snel verder
1 decennium geledenhaha mooi(H)
1 decennium geledensnel verder!!!!!