En wat vinden jullie er tot nu toe er van ?

HOLY CRAP ! Ik zit in een taxi met Louis Tomlinson ! Rustig blijven ! Niet in paniek raken, niet uit schreeuwen, dan stapt hij gelijk die taxi weer uit. Ik knik, tuurlijk wil ik een taxi samen met Louis Tomlinson nemen. Het lijkt net alsof hij inzich zelf praat, maar na een tijdje vraag ik waar hij heen moet. Hij zegt : 'Oost - Londen, jij ? '. Shit, ik wist niet waar heen moest. Nou ja welk hotel, ik wist allen niet waar die zat. Ik wist ook niet dat ik bij Louis in de taxi terecht kom. Dus ik gok maar :'Ik ook'. Ik had nog steeds Moments op.
Louis's solo kwam er bijna, net terwijl ik met hem in een taxi zit. Hij vraagt : 'Waar luister je naar ?'. Ik wil een beetje 'cool' overkomen dus ik antwoord :'O, een liedje van een paar engelse jongens. Je kent ze vast wel'. Ik geef hem een oortje. Als hij hem in heeft, begint hij een beetje te lachen. Ik hou mijn andere oortje in, zo kan ik ook nog Louis's solo horen. Ik zie dat hij net na zijn solo het oortje weer aan mij geeft. 'Ze komen me wel bekend voor,ja' zegt hij, waarop ik best wel moest lachen. Ik wou dat ik net zo kalm was als hem. Ik was van binnen nog nerveuzer dan wanneer ik een spreekbeurt moet houden. En geloof me, dan ben ik zenuwachtig. Ik tril zo erg, word licht in me hoofd. Het liefst wil ik dan flauwvallen, zodat ik die spreekbeurt niet hoeft te doen. Maar nu flauwvallen ? Alsjebliefd niet ! TERWIJL LOUIS NAAST JE ZIT ? Dat komt 1x in je hele leven voor, misschien nog niet eens 1x. Ik antwoord : 'Ja, toch wel ?'. Hij knikt en zegt : 'Hoe heette ze ook alweer ? One Direction ofzo toch ?'.Ik antwoord : 'Ja, zo heten ze ! Knap van je dat je dat weet ! Maar, je lijkt ook best wel op een van hun !'. Ik probeer in zijn ogen te kijken, maar hij grinnikt en kijkt naar beneden. 'Dat krijg ik wel vaker te horen !' zegt hij uiteindelijk . Sukkel, je hebt je nog niet eens voorgesteld ! Ik steek mijn hand uit en zeg : 'Nina ',waarop hij mij ook een hand geeft en zegt : 'Louis'.Ik zit dus serieus met Louis in de taxi, niet of ik dat nog niet wist, maar je weet het nooit. Misschien was dit zijn neefje. Even een grapje maken, Nina. Anders zitten jullie zo stil in de taxi.'Maar nee, je hebt ook nog de zelfde naam als de jongen uit One Direction waar je op lijkt.' zeg ik uiteindelijk met een big smile. Wat was ik moe ! Maarja, niet gek ofzo. Ik ben al vanaf 4 uur wakker ofzo, je hebt een vlucht gehad, en zat nu al 10 minuten in een taxi. Ik sloot mijn ogen voor even. Maar als ik ze open doe, zie ik dat mijn hoofd op Louis's schouder ligt. Ben ik in slaap gevallen ? Aan de ene kant vond ik het fijn, aan de andere kant : JE ZIT IN EEN TAXI MET EEN VET KNAPPE BEKENDE JONGEN EN JE VALT IN SLAAP !? Hij zegt zachtjes tegen mij : :'Nina ? We zijn er.' Met slapende ogen kijk ik hem aan en zeg :'Wat ?'. Maar voordat hij een antwoord kan geven zeg ik : 'Ohja...Mijn portomonee'. Ook al zit je in een taxi samen met Louis Tomlinson, je moet betalen. Net voordat ik mijn tas wil oppakken, legt hij zijn hand op de mijne. Wat een zachte handen heeft hij, net zo zacht als die van Sophie, maar dan veel groter. Vééél Groter. 'Ik betaal'. Ik glimlach en zeg : 'Hoe kan ik je bedanken ?' SERIEUS HOE KAN IK HEM BEDANKEN ? Een andere keer,zodat ik hem weer kan zien ?. Ik pak dan toch maar mijn tas op en doe de deur. Ik probeer op een vrouwelijke manier de taxi uit te stappen, en fiew, dat lukt. Als ik de deur dicht doe, zie ik dat hij snel het raampje open doet 'Je kunt me wel bedanken, kijk straks maar in je jaszak' zegt hij. Huh, mijn jaszak ? Wat had hij gedaan met mijn jas ? Niet dat dat niet mag. Maar ik kijk hem verward aan en zeg : 'Oke ?'. Als hij zegt :'Tot ziens', wil ik een meter in de lucht springen maar laat ik dat niet doen bedacht ik me. Ik antwoord :'Tot ziens', ik voel dat er opeens een big smile op mijn mond zit. Als de taxi wegrijdt, bedenk ik me : ik heb gewoon Louis, de leukste en knapste jongen op aarde, ontmoet.

Reageer (1)

  • drunklinson

    omg, ik zit hier helemaal te dromen. Je verhaal is echt geweldig (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen