Foto bij W83

Ik ga waarschijnlijk binnenkort het vervolg in een andere story zetten, omdat de titel anders niet meer klopt en ik kan geen goede titel bedenken voor beide delen. Dat stuk zal in ieder geval heel wat langer worden dan dit (Y)
De twee delen lopen wel in elkaar over, maar zijn eigenlijk twee afzonderlijke verhalen die door wat te veel fantasie op elkaar aansluiten ;)

“Oritel, Marion, wat fijn om jullie weer te zien”, glimlachte Faragonda.
“Bedankt Faragonda, ook fijn om jou weer te zien, net als Griffin en Codatorta natuurlijk”, antwoordde Marion vrolijk.
“Vertel, wat brengt jullie hier?”, vroeg Faragonda.
“Twee dingen,” zei Oritel, “ten eerste komen we natuurlijk voor Bloom, maar dat kon je waarschijnlijk wel raden. En ten tweede hadden we het idee om een reünie te houden met alle leden van het Gezelschap van Licht, en tegelijk de Winx en specialisten er officieel in op te nemen.”
“Ga zitten”, zuchtte Faragonda. “Wat het gezelschap betreft, daar wachten we beter nog even mee, het is een goed idee, maar we kunnen het nog niet organiseren.”
“Waarom niet?”, vroeg Oritel verbaasd.
“Omdat er problemen zijn”, biechtte Faragonda op. “Problemen met Bloom. Ik was van plan jullie daar straks van op de hoogte te brengen, aangezien we net van Lichtrots komen.”
“Wat? Faragonda, wat is er met haar?”
“Bloom is betoverd door de Trix”, vertelde Faragonda. “Ze is een monster nu.” Faragonda vertelde alles wat er gebeurt was.
“Waarom heb je ons niet eerder verwittigd?”, vroeg Marion verongelijkt.
“Omdat ik hoopte dat jullie niet zouden komen”, zei Faragonda. “Zoals ik al zei, Erandor, Samara, Mike en Vanessa zijn er ook al, en ik merk dat ze het er moeilijk mee heeft dat ze niets leuks met hen kan doen, dus ook niet met jullie, hoewel ze dat niet zou willen toegeven. Ik wilde het haar niet nog moeilijker maken. Maar ouders zijn nu eenmaal niet te stoppen als er iets met hun kinderen is”, Faragonda glimlachte zuinigjes.
“Oh”, begreep Oritel. “Is het beter als we weggaan dan?”
“Nee, Bloom weet nu dat jullie er zijn, dus kunnen jullie beter blijven. Ze wacht met Flora op haar kamer.”
“Oké, zullen we dan maar gaan?”, vroeg Marion. Faragonda knikte en ging hen voor.

Reageer (4)

  • Aslansdaughter

    snel verder!!!!

    1 decennium geleden
  • Padme

    snel veeeeeeeeeeerder

    1 decennium geleden
  • Teal

    Verder? (;

    1 decennium geleden
  • Eef95

    Dat je over een vervolg begint wilt zeggen dat het bijna beter gaat met Bloom (flower)

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen